Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2019 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    zo oud en nieuw is achter de rug.. Het volgende evenement komt er alweer aan, ik heb er zin in!

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
      En dat krukje past in je koffer? Of begrijp ik het verkeerd?
      Die zijn daar volop te koop bij vele kleine winkeltjes. Wij halen ze ook altijd voor een paar euro.

      Comment


        #93
        Je zou ook een Decathlon kunnen opzoeken daar!
        https://www.facebook.com/fallasfans

        Comment


          #94
          Ben er weer vroeg bij maar alvast een trailertje om in de stemming te komen! tis totslot nog maar een kleine 2,5 maanden dat de meeste liefhebbers weer die kant opgaan!

          De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

          Comment


            #95
            Neem me nu voor om 2020 weer aanwezig te zijn !!

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
              Wij gaan aankomend jaar ook weer, ik met me vader samen

              12 maart - 20 maart
              Hotel nog te boeken
              Vliegen vanaf amsterdam met transavia
              Kleine aanpassing

              Wie: Jeremy21 en vader
              Wanneer: 12 t/m 20 maart (verblijf tot 21 maart)
              Waar: Nog te boeken (travel habitat aragon)
              Vlucht: Amsterdam - Transavia

              Comment


                #97
                Prachtige trailer weer Vuurvent, bedankt voor het delen. Het schiet inderdaad alweer mooi op, zin in.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #98
                  Vorig jaar hier ook voor het eerst geweest en we gaan dit jaar weer nu alweer zin in.
                  deze week alles maar geboekt:

                  Wie: Japieh en vriendin
                  Wanneer: 15 t/m 22 maart
                  Waar: Appartement vlakbij de Torres de Serranos (10 min lopen van het plein)
                  Vlucht: Ryanair - Eindhoven om 16:50

                  Comment


                    #99


                    Blijft voor mij 1 van de mooiste compilatie's die er gemaakt zijn, pure sfeer.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht


                      Blijft voor mij 1 van de mooiste compilatie's die er gemaakt zijn, pure sfeer.
                      gruwelijk, kippenvel filmpje gasten! jezem. als je ziet wat voor castillos ze toen nog schoten, geweldig!
                      hele dikke effecten die je in valencia helaas niet meer ziet. in 2013 de eerste keer dat ik erheen ging en ook de laatste keer dat ik een dikke staaf de lucht in zag gaan.

                      helaas zal dat tot het verleden behoren denk ik.
                      maar wat jullie in 2008 gezien hebben nog, te gek zeg.
                      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                      Comment


                        Doe ik deze ff delen :-)

                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          Ieder jaar weer hetzelfde getwijfel hier.. zullen we wel of niet gaan? Uiteindelijk komt het er gewoon steeds niet van en oh wat baal ik er van. Krijg spontaan kriebels na het zien van al die mooie filmpjes hierboven! Volgend jaar MOET ik hier gewoon bij zijn.

                          Comment


                            Kunt nog prima boeken hoor . Bij twijfel altijd doen haha.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Kunt nog prima boeken hoor . Bij twijfel altijd doen haha.
                              Als het aan mij lag had ik allang geboekt. Het probleem is meer dat mijn stookmaatjes ieder jaar aangeven mee te willen gaan, maar als het er dan op aankomt om definitief te boeken er steeds wel een reden is om af te haken.. en om nou alleen naar Fallas te gaan lijkt me ook niet echt handig. Misschien toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en vragen of ik mee kan met 2 andere vuurwerkliefhebbers hier uit de buurt. Ik ken ze nog niet zo goed, maar dat zal daar vast en zeker goed komen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                                Als het aan mij lag had ik allang geboekt. Het probleem is meer dat mijn stookmaatjes ieder jaar aangeven mee te willen gaan, maar als het er dan op aankomt om definitief te boeken er steeds wel een reden is om af te haken.. en om nou alleen naar Fallas te gaan lijkt me ook niet echt handig. Misschien toch maar eens de stoute schoenen aantrekken en vragen of ik mee kan met 2 andere vuurwerkliefhebbers hier uit de buurt. Ik ken ze nog niet zo goed, maar dat zal daar vast en zeker goed komen.
                                Je bent nooit alleen in Valencia je komt altijd wel een groep Nederlanders tegen waar je je eigen bij aan kunt sluiten.

                                Comment

                                Working...
                                X