Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tripverslag eerste keer Fallas

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
    Mooi verslag,

    De sfeer spat er vanaf.

    Wil niet negatief doen, maar lees dat er bij de mascleta vooraf af en toe een vlinder wordt afgestoken vooraf. Dit is dan iets typisch Nederlands, want de Spanjaarden kunnen dit niet waarderen.

    In de bedding en plekken met ruimte prima te doen. Maar bij het wachten op de Mascleta echt een no-go wat mij betreft.
    Voor mij/ons ook zeer zeker. Maar er zijn zeker een aantal Spanjaarden die dit ook zelf doen. Wij staan ieder jaar weer naast een grote groep Spanjaarden, vooral wat ouderen, waarvan 2 heren regelmatig een vlinder of een tro de bac gooien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Staat trouwens los van het tripverslag van pyrofan, welke heerlijk weg leest.

      Ik ben in 2016 voor het laatst in Valencia geweest, maar tot die tijd nog nooit meegemaakt dat mensen trueno's afstaken voorafgaande aan een Mascleta.

      Zou best kunnen dat het Spanjaarden waren, maar hoop dat dit verder beperkt blijft. Is een beetje hetzelfde gedrag als het volk wat op de Zena Trophy zelf vlinders gaat gooien.

      Verder, nogmaals, top verslag

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
        Wederom een heerlijk verslag Jordi, bedankt voor het mooie verhaal. Was dit het laatst deel?
        Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
        Weer een heel erg leuk verslag jordi, dit jaar weer ?
        Bedankt allemaal voor de complimenten. Goed om te horen dat men de verslagen waardeert. Voor nu, is dit wel het laatste tripverslag van Fallas 2018. Wel heb ik nog wat foto's die niet in de verslagen zijn geplaatst, dus ik zal binnenkort even kijken of daar nog wat sfeerverhogende plaatjes tussen zitten.

        Over een kleine 2 weken stappen we weer in het vliegtuig naar het mooie Valencia. Uiteraard zal ik weer de nodige foto's maken en ik hoop daar weer wat inspiratie op te doen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Zoals aangegeven nu niet een heel uitgebreid verslag, maar gewoon een aantal foto's om alvast goed in de stemming te komen. De foto's hebben ook eigenlijk weinig tot geen woorden nodig en geven samen goed weer wat je allemaal meemaakt en/of ziet als je in Valencia bent tijdens Las Fallas.

          Falla



















          Turia Park













          Verlichting
          Niet alleen de gebouwen, poppen en het Turia Park zijn wonderschoon. Ook de verlichting in de gehele stad is 's avonds sfeer verhogend en de lichtshows zijn werkelijk waar adembenemend.










          Plaza del Ayuntamiento




          Laatst aangepast door pyrofan#1; 9 March 2019, 17:23.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            Heerlijke sfeerfoto's Jordi, erg fijn om nu zo vlak voor vertrek te zien. De kriebels zitten er goed in.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Hierbij weer een aantal foto's om alvast goed in de stemming te komen. De foto's hebben ook nu weer weinig woorden nodig en geven wederom goed weer wat je allemaal meemaakt en/of ziet als je in Valencia bent tijdens Las Fallas.

              Prachtige Spaanse cultuur en bezienswaardigheden
              Ofrenda de Flores




              Optocht op het plein




              Palau de la Musica


              Torres de Serranos


              De welbekende witte tenten





              Straatmascleta's

























              Castillo


              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment

              Working...
              X