Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2018 [Wie gaan er]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hebben wij afgelopen jaar ook voor het eerst gedaan de 19de, de mascleta op het plein gelaten voor wat het was en lekker de straten ingedoken. Is ons ook zeer goed bevallen en gaan we aankomend jaar zeker weer doen. Zo veel meer tijd om te gaan en staan waar je wil.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Wij hebben ook geboekt. Ik ga samen met een vriend in de periode van 16-20 Maart.
      We hebben een appartement geboekt in de carrer de l'ambaixador (pal naast het plein)
      Vlucht moeten we nog boeken (iemand misschien tips)

      Is het misschien ook een idee om t.z.t een Groepsapp (via p.b.) aan te maken? Dan kunnen we bijvoorbeeld elkaar attenderen op mascletas/shows die echt de moeite waard zijn.

      Comment


        #48
        Ik heb tot nu toe meestal met transavia gevlogen. Afgelopen jaar voor het eerst vanaf Eindhoven en dat is prima bevallen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Na 1 jaar over te hebben geslagen volgende editie weer aanwezig. Van 17 t/m 20 maart vanaf Eindhoven.

          Comment


            #50
            t/m 20. appartement geboekt, vlak achter mercado central! en dat is gunstig want daar verkopen ze mascleta bier we vliegen overigens met Transavia vanaf Eindhoven.

            nu alweer superveel zin in, dit jaar niet geweest vanwege het verse vaderschap (5-1, ik had met de kleine afgesproken dat ze niet op 1-1 mocht komen en daar heeft ze zich netjes aan gehouden).
            Voor volgend jaar is de oppas al geregeld!
            Youtube: Fuse & Cues

            Comment


              #51
              Begint alweer een aardig lijstje te worden zo vroeg in het jaar.
              Nu alweer zin in.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Hier ook weer present!

                Comment


                  #53
                  Gisteren zijn de Falla voor 2018 op Plaza Del Ayuntamiento bekend geworden.





                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    voor de liefhebber/geinteresseerden:

                    Wegens een afzegging hebben wij nog 1 plek over in ons luxe appartement. 15 t/m 20 maart. Je hoeft dus alleen zelf je vlucht nog te regelen! stuur me ff een pb voor de info.
                    https://www.facebook.com/fallasfans

                    Comment


                      #55
                      Ik ben ook weer van de partij van 16-21 met vueling samen met mn vader

                      Comment


                        #56
                        Geboekt samen met me vader !!

                        Wanneer 14 maart tot 21 maart, vliegen vanaf amsterdam met transavia !!

                        Comment


                          #57
                          13-21 Maart vanaf Amsterdam ��
                          De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                          Comment


                            #58
                            2018 gaat mijn eerste keer worden! Zoveel zin in nie normaal! Samen met het vrouwtje lkkr vuurwerk kijke en ik stoken! Van 13 tm 20 maart aanwezig. Hebben jullie tips qua winkels plaatsen tijden etc?

                            Comment


                              #59
                              zo...met de crew hebben we bijna het appartement rond
                              Laatste puntjes op de i en dan zijn wij helemaal klaar voor Fallas!

                              Comment


                                #60
                                Zijn er dit jaar weer voor de 7de keer bij.Aankomst de 15de en vertrek op de 21ste... En nu na al die jaren voor het eerst de Crema meemaken! :-) hebben dr weer zin in!
                                http://youtube.com/user/ broodje pyro

                                Comment

                                Working...
                                X