Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het ziet eruit dat als ik dinsdag aankom er geen regen meet is! Zou top wezen. Geweldig! :-)
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

    Comment


      En de mascleta van gisteren geschoten door Pirotecnia Tomás:



      Film is van vivirlapirotecnia.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Heeeerlijk!

        Nog drie dagen werken! Donderdag mogen we die kant op
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          En de Nocturna geschoten door Pirotecnia Tomás:



          Film is van vivirlapirotecnia.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Mascleta van vandaag door Valenciana:

            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              Het weer ziet er gelukkig ook al stukken beter uit. Ik moet nog 2.5 dag werken en dan donderdag eindelijk weer die kant op.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Eerder heeft Wesley al foto's gepost van de opbouw van dit prachtige schouwspel en nu kwam ik op youtube enkele beelden hiervan tegen. Ik heb er erg van genoten en wil de beelden dan ook graag met jullie delen. Veel kijk plezier. Beelden zijn van youtubekanaal Videos Imposibles.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Die nocturna was me dik zeg, had ik toch graag live meegemaakt hehe.
                  Fijne films, ook van die lichtstraten, mooie shows weten ze daar mee te maken ook. En ik bekijk de hele dag die poppen op Facebook, ze zijn flink aan het bouwen, enkele poppen zie je veel groter worden dan je verwacht, prachtig! Begreep dat ze wat angst hebben met bouwen en de reeds gebouwde poppen vanwege de weersverwachtingen, hopelijk valt het allemaal mee.

                  Comment


                    Lees net dat de mascleta van morgen niet doorgaat vanwege het weer.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                      Lees net dat de mascleta van morgen niet doorgaat vanwege het weer.
                      Bedankt voor de informatie. Maar heb je wellicht een link naar de bron? Dan kan ik dat ook voor de volgende dagen gebruiken om te checken.

                      Iig thanks.

                      EDIT:

                      Bron gevonden.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Grouver Bekijk bericht
                        Bedankt voor de informatie. Maar heb je wellicht een link naar de bron? Dan kan ik dat ook voor de volgende dagen gebruiken om te checken.

                        Iig thanks.

                        EDIT:

                        Bron gevonden.
                        https://twitter.com/JCF_Valencia/sta...38543745105920
                        Las het op meerdere facebook accounts :

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20170313-001404.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,6 KB
ID:	1561527

                        Comment


                          De mascleta is vandaag inderdaad afgelast (aldus een kennis van me die nu in Valencia is).
                          Ook staat er een camera op Palau dus opletten geblazen voor degenen die zich niet kunnen beheersen ;)

                          Comment


                            De weersvoorspelling ziet er Gekukkig beter uit! Donderdag gaan wij ook gezellig met een groep richting Valencia!! Korte broek maar mee en een goed gevulde portomonee natuurlijk voor de nodige knallerij

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                              De mascleta is vandaag inderdaad afgelast (aldus een kennis van me die nu in Valencia is).
                              Ook staat er een camera op Palau dus opletten geblazen voor degenen die zich niet kunnen beheersen ;)
                              Verplaatsen we ons naar een ander gedeelte van het park haha

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door firewall Bekijk bericht
                                Verplaatsen we ons naar een ander gedeelte van het park haha
                                Zijn er nog plaatsen waar de Hollanders samenscholen?

                                Comment

                                Working...
                                X