Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hierbij de beelden van La Crida, openingsfeest van Las Fallas bij de Torres de Serranos. Na een emotioneel samenzang van de Fallera Mayor de Valencia begint het vuurwerk op 1:25:40 op onderstaande youtube film. Met dank aan Levante EMV voor de beelden.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Hier de mascleta van vandaag, geschoten door Pirotecnia del Mediterráneo.



      Film is van vivirlapirotecnia.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        En de voorbereidingen voor de mascleta van 14:00:









        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Is dat dagelijks op hetzelfde plein ?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
            Is dat dagelijks op hetzelfde plein ?
            Jep t/m 19 maart elke dag stipt om 14.00uur

            Comment


              En de Mascleta van vandaag:



              Film is van vivirlapirotecnia.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                De mascleta van vandaag is geschoten door Pirotecnia Nadal-Marti. De beelden zijn van vivirlapirotecnia.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Het begint er nu echt op te lijken:



                  Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    De mascleta van vandaag geschoten door Pirotecnia Accitana María Angustias.



                    Film is van vivirlapirotecnia.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment








                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Yeah het begint nu echt te kriebelen, ik heb vandaag 3000eu verdient danzij snapchat die de beurs op ging, dat zijn ehm,,, 100 extra 30 meter tracas die ik kan stoken in Valencia
                        When you stand for nothing, you fall for anything.

                        Comment


                          Dan moet je even bij Tododulce langs gaan, dan heb je 200 tracas 30 meter voor dat geld :-) https://tododulcepetardos.com/produc...ana-30-metros/

                          Comment


                            Ze gaan het nog druk krijgen bij tododulce met al die hollanders haha. Er mogen trouwens maar 2-3 klanten naar binnen

                            Comment


                              Iemand nog ervaring met balkons die over het mascaleta plein uit kijken? Laatste keef fallas stond ik op het balkon van Dodo tijdens de crema wat ideaal was, dit jaar helemaal aangezien de vrouw ook mee gaat en die drukte staan is net niks.. dus als jullie ervaring hebben met bepaalde balkons. ( ook. Voor overdag) hoor ik het graag.

                              Comment


                                De mascleta van vandaag is geschoten door pirotecnia Alpujarreña. Ik heb weer erg genoten van de beelden en vooral het opzwepende ritme spreekt me erg aan, aan deze mascleta. Beelden zijn van Pirofan Pirotecnia.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X