Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    En een foto in de avond:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Zit al een tijdje te twijfen om oordoppen aan te schaffen.

      Is het nodig met Fallas en welke dragen jullie?
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        Ik draag ze altijd. Gebruik altijd mijn : Alpine Partyplugs

        Comment


          Heb ze in 2010 gekocht toen ik voor het eerst ging, heb ze echter nog nooit ingehad.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Ik draag ze zelf niet. De eerste keer dat ik ging had ik ze wel bij me. Op het plein vind ik ze zeker niet nodig, in de straatjes zul je je oren er wel een plezier mee doen.

            Ik zou zeggen neem ze voor de zekerheid mee. Wat ik bij mn eerste straat mascleta deed was in 1 oor bescherming en de andere niet, zodat als het me te veel werd ik mn onbeschermde oor kon weg draaien.

            Comment


              Als je denkt dat je het nodig zal hebben, gewoon aanschaffen en meenemen, je kunt ze dan maar beter bij je hebben.
              Heb ze weleens ingehad, bij een straatmascletà, maar daarna niet meer gedaan.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                Zit al een tijdje te twijfen om oordoppen aan te schaffen.

                Is het nodig met Fallas en welke dragen jullie?
                Als je dicht bij een mascletà staat zou ik zeker aanraden om ze in te doen. Heb ooit een vooraan gestaan bij de mascletà op het grote plein en dat was voor mijn oren echt geen pretje. Als je wat verder staat is het goed te doen.

                Ik gebruik oordoppen van Alpine die ik ook tijdens het motorrijden gebruik. Je kan natuurlijk ook wegwerp oordopjes kopen bij bijvoorbeeld Albert Heijn, maar ik vind de oordoppen van Alpine prima zitten en voor mijn gevoel zijn die ook betrouwbaarder dan wegwerpoordoppen.

                Jwtjuh
                [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                Comment


                  Ik neem ze altijd mee naar mascleta's of batteria's.
                  Het is natuurlijk heel stoer om ze niet te gebruiken, maar áls je gehoorschade oploopt is dit wel direct permanent. Dat is het mij niet waard.
                  Als je denkt dat het niet zo'n vaart loopt: ik ken meerdere personen die in Valencia blijvend letsel hebben opgelopen.
                  Je kunt ze beter in je oren hebben en per keer eventueel besluiten om ze uit te doen dan dat je één keer pech hebt...

                  Comment


                    Gaat vrij snel met het bouwen van de kooi:

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Is de Mercado Central markt eigenlijk geopend tussen 15 en 18 maart? Het lijkt me leuk die een keer 's ochtends te bezoeken maar ik zie op internet dat de markt soms gesloten is op feestdagen?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                        Zit al een tijdje te twijfen om oordoppen aan te schaffen.

                        Is het nodig met Fallas en welke dragen jullie?
                        Lars ik neem ze iig altijd mee, alpine shooting range earplugs. Ik leg ze meestal in m'n oor, dus wel in maar niet helemaal verder in je oor duwen, als het dan te heftig word duw ik ze gewoon goed
                        Ik neem ook altijd een vuurwerkbril mee als ik 's avonds ga stoken want er willen soms nog wel eens wat borrachos om de oren vliegen.

                        Was er nog iemand die deze gespot had vorig jaar?:
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Valencia (79).jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,7 KB
ID:	1561493

                        Nog een sfeerfototjes
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Valencia (89).jpg
Vertoningen:1
Grootte:114,8 KB
ID:	1561494
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Valencia (54).jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,2 KB
ID:	1561495
                        When you stand for nothing, you fall for anything.

                        Comment


                          Bedankt voor de foto's Ghost. Erg sfeervol en mooi om te zien hoe een ieder er al naar uit kijkt.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Wat beelden van vorig jaar als trailer/opwarmer voor aankomend jaar.

                            Comment


                              wat een vette foto's Ghost, en issie wat een dikke film, bedankt.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
                                Is de Mercado Central markt eigenlijk geopend tussen 15 en 18 maart? Het lijkt me leuk die een keer 's ochtends te bezoeken maar ik zie op internet dat de markt soms gesloten is op feestdagen?
                                Mercado Central is gewoon open tijdens Fallas, sterker nog, ook daar is het gewoon feest

                                Comment

                                Working...
                                X