Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2008, ga jij ook?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fallas 2008, ga jij ook?

    Wij waren dit jaar met 6 crewleden in Valencia voor het festival Fallas en het is, zoals alle anderen al zeiden, verslavend! In 2008 zijn er dan ook zeker weer een aantal bij om de laatste 5 dagen mee te maken met de mascletà's, castillo's, cremá's, maar natuurlijk ook het stoken!

    De groep waarmee wij naar Valencia afreizen bestaat uit:

    Fred (moontan)
    Guy
    Erik (kruitsnuiver)
    Taco (mantronix)
    Mike (Mattenfreak)
    Daan (Firespree)

    Wij vliegen wederom met Vueling op 15 maart naar Valencia waardoor wij kans maken om de middagmascletà mee te maken op het plein. De 20ste vliegen wij ook dan weer met Vueling terug naar Amsterdam.

    Ik ben benieuwd wie er nog meer gaan in 2008, meldt het hier!

    #2
    Ja ik ben er dit x ook weer te vinden. Weer gezellig samen met mijn vader! Hij vond het ook zeer verslavend! Hij gaat voor de 2e x en ik voor de 3e x.

    Groeten

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Strijkerpistool Bekijk bericht
      Ja ik ben er dit x ook weer te vinden. Weer gezellig samen met mijn vader! Hij vond het ook zeer verslavend! Hij gaat voor de 2e x en ik voor de 3e x.

      Groeten
      Leuk om te horen Strijkerpistool. Ik ga nu ook voor de 2e keer. En volgens mij hebben wij elkaar gezien daar klopt dat? Bij het stoken in de rivierbedding.

      Comment


        #4
        ja ik ben er ook weer bij, van de 14e tot 20e geloof ik.
        In Hotel petit palace germanias.

        Comment


          #5
          ik ging deze zomervakantie niet op vakantie om in 2008 samen met m'n ouders naar fallas te gaan maar de afspraak ligt eral mijn ouders doen wat hun willen en ik doe wat ik wil dus ik zie jullie daar
          www.thundershow.nl

          Comment


            #6
            Goed nieuws Roel en Damianus.
            Damianus: ik zou maar op tijd boeken als ik jou was en niet te lang wachten.Worden leuke avonden daar in de rivierbedding

            Comment


              #7
              dat hebben m'n ouders al geregeld .
              www.thundershow.nl

              Comment


                #8
                Ja zoals jullie kunnen zien reis ik dit jaar met de crew mee enne ik moet zeggen:
                IK HEB ER ECHT VERSCHRIKKELIJK VEEL ZIN IN!!!!!!!!!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                  Ja zoals jullie kunnen zien reis ik dit jaar met de crew mee enne ik moet zeggen:
                  IK HEB ER ECHT VERSCHRIKKELIJK VEEL ZIN IN!!!!!!!!!
                  Jij blij,wij blij. En we gaan daar leuke showtjes maken Firespree.
                  Wordt helemaal te gek daar. Pas op het Fallas-virus.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                    Pas op het Fallas-virus.
                    te laat...

                    Comment


                      #11
                      Ook ik ben er komend jaar weer bij samen met crissie81 van 13 t/m 21 maart, in hotel Husa Reina Victoria. Was het maar weer zover

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bartvz Bekijk bericht
                        Ook ik ben er komend jaar weer bij samen met crissie81 van 13 t/m 21 maart, in hotel Husa Reina Victoria. Was het maar weer zover
                        Ok man, leuk om te horen.
                        Ach voor je het weet is het weer zover. Nog maar 6 1/2 maand.

                        Comment


                          #13
                          Ga dit jaar ook heen voor tweede keer met wat vrienden zoeken alleen nog appartement..

                          Trouwens mensen die vlucht moeten boeken vlieg met ryan air is €60 retour vanaf eindhoven

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jord Bekijk bericht
                            Ga dit jaar ook heen voor tweede keer met wat vrienden zoeken alleen nog appartement..

                            Trouwens mensen die vlucht moeten boeken vlieg met ryan air is €60 retour vanaf eindhoven
                            Dat is spotgoedkoop voor een ticket.
                            Al geboekt Jord? En gaat pa ook weer mee?

                            Comment


                              #15
                              Kan iemand mij helpen ik ga volgend jaar zomer op vakantie naar spanje in La masia dat ligt volgens mij bij barcelona zijn daar ook vuurwerkshows in de buurt en ik heb ook gelezen dat rondom en in de stad van die pyrotechnica kraampjes staan klopt dat staan die in de buurt van barcelon of la masia?

                              Comment

                              Working...
                              X