Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Aanwezig met 6 andere hyena's van 12-21! Zelfde appartement lekker in het centrum nog geen 5 min van het ruigste plein ter wereld!

    Comment


      #17
      Iemand suggesties voor een goed maar te betalen hotel/hostel?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door DITISEENFREAK Bekijk bericht
        Iemand suggesties voor een goed maar te betalen hotel/hostel?
        Misschien pension universal iets voor je hier zaten wij afgelopen 2 jaar en dit jaar ook is echt op 25 meter van het plein. Gaat je vrouwtje ook weer mee met der mooie oordoppen ;)

        Comment


          #19
          We zijn van plan om 3 of 4 dagen te gaan.

          Welke data zouden jullie dan aanraden?
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
            We zijn van plan om 3 of 4 dagen te gaan.

            Welke data zouden jullie dan aanraden?
            4 dagen? Dan 17-20 maart.
            De 19e wil je helemaal meemaken.
            Ik zou zelf proberen de 15e en 16e ook nog mee te pakken, dan heb je ook avondshows.

            Comment


              #21
              De 19e moet je zo i zo mee pakken.
              Ik ga zelf dit jaar helaas geen hele week maar van 17e t/m de 20e.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo79 Bekijk bericht
                De 19e moet je zo i zo mee pakken.
                Ik ga zelf dit jaar helaas geen hele week maar van 17e t/m de 20e.
                We zullen het plein warm houden voor je

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                  We zijn van plan om 3 of 4 dagen te gaan.

                  Welke data zouden jullie dan aanraden?
                  Als een vlucht nog te boeken is pak dan de laatste dagen 17 tot 20ste. Dan kun je de belangrijkste dagen pakken. Avondshows, grootste mascletas op het heilige plein en de la crema, plus veel shows in de wijken.

                  Maar 20ste terug vliegen zal momenteel duur zijn of alle stoeltjes zijn geboekt als je met meerdere personen gaat.
                  Dan moet je de keuze maken om of nog eerder te gaan en de laatste dagen te missen of later en dan 1 of 2 dagen rust na het heilige feest. Zelf gaan wij met een groep van 12 tot 21. Dit omdat wij willen uitslapen op de 20ste en de ticketprijzen net te duur vinden om terug te vliegen op de 20ste. Goedkoper vliegticket is voor ons meer vuurwerk shoppen Maar wie weet heb je geluk!

                  Comment


                    #24
                    Vorig jaar geweest en volgend jaar weer! Dit jaar moet ik overslaan maar ga de shows wel kijken via het internet. Wat een geweldige sfeer hangt daar rond tijdens Las Fallas! De laatste dag is helemaal geweldig, overal door de hele stad shows!

                    Comment


                      #25
                      Prijzen voor terugvliegen op de 20e zijn inmiddels aardig gek geworden. Euro 230 voor een enkele vlucht, die is gek.
                      Als je Airport Weeze pakt dan kun je nog een retourtje pakken voor Euro 160. Met een terugvlucht de 20e.
                      Vrees dat ik hem dit jaar moet laten gaan, omdat ik eind februari ga verhuizen.
                      Maar het kriebelt wel om toch even een paar dagen langs te gaan. Helaas is het appartement van vorig jaar al geboekt. Sorolla House, tegenover Placa de Mercat. <5 minuten lopen naar het plein. Ideaal!

                      Comment


                        #26
                        Vandaag toch nog kunnen regelen dat ik er weer bij ben. Van 13-20 maart zijn we weer van de partij.
                        Vuurwerkbieb.nl

                        Comment


                          #27
                          Aanwezig met een maatje van me van 14 tot 19 maart
                          When you stand for nothing, you fall for anything.

                          Comment


                            #28
                            Ik zit er over na te denken om te gaan.

                            Comment


                              #29
                              Dit jaar helaas niet van de partij.
                              Moet zeggen dat het behoorlijk shit voelt, nu helemaal iedereen hier weer naar toe gaat leven.
                              Volgend jaar maar weer dan.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Jaja, het kriebelt flink, maar helaas slaan we in ieder geval dit jaar over. Balen hoor, zelfs de last minute zie ik niet gebeuren, dat wordt dus weer afzien die dagen en meekijken met de livestream!

                                Oorspronkelijk geplaatst door markHE Bekijk bericht
                                Vandaag toch nog kunnen regelen dat ik er weer bij ben. Van 13-20 maart zijn we weer van de partij.
                                Het is weer genieten voor Mark hey! En ook alvast gefeliciteerd man, want je zal je verjaardag daar weer vieren. Ben er dit jaar niet bij helaas, maar wees gerust, ik heb de nodige showtjes voor je gepland, hoor wel hoe het was.

                                Comment

                                Working...
                                X