Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotels in Valencia

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hotels in Valencia

    Ik heb gemerkt dat er heel wat leden van vuurwerkcrew enthousiast zijn geworden van de verhalen,foto,s en filmbeelden over Fallas.
    Ik zelf ben dit jaar voor het eerst geweest en heb ik besloten om volgend jaar weer te gaan.
    Ik probeer samen met jullie allemaal om zoveel mogelijk informatie te verzamelen over de hotels in Valencia.
    De meeste hotels zijn per internet te boeken vanaf april dit jaar.

    Dit jaar heb ik samen met Shinji een kamer gehuurd in Casa Amigo.
    Dit is weliswaar niet in Valencia, maar in Pedrelba, circa 35-40 km van Valencia vandaan.
    Ik heb daar een heerlijke tijd gehad. Casa Amigo is eigendom van Silvio en Smira, Nederlands echtpaar.
    Ze hebben een eigen website: http://www.casaamigo.nl/

    De voordelen van het verblijf hier zijn:
    . Nederlands sprekende eigenaren; handig voor informatie etc.
    . Rustige omgeving waarin je lekker kan bijkomen, en heerlijk kunt slapen
    . De prijs is slechts 50,00 euro per nacht, inclusief een heerlijk ontbijt.

    Tegenover dit voordeel is slechts een nadeel: Je bent circa een uur bezig om te reizen van het Fallas gebeuren naar Casa Amigo. Je moet beslist een auto tot je beschikking hebben. Voordeel van een auto is dan weer dat het handig is voor als je boodschappen gaat doen bij de vuurwerkwinkels.

    Misschien dat de ervaren Fallasgangers hun avontuur over hun verblijf willen delen met ons zodat een ieder hiervan kan profiteren.

    #2
    Hieronder een link naar hotels in Valencia

    Comment


      #3
      50 euro per kamer of per persoon?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ollie Bekijk bericht
        50 euro per kamer of per persoon?
        Ollie, we betaalden 50 euro per persoon.
        En het zijn èèn persoonskamers.

        Comment


          #5
          Hier staan ook interessante links tussen...

          Gr. Alex:bye:

          Comment


            #6
            Ben zelf in het expo hotel verbleven prima hotel simpel maar netjes wees er alleen snel bij was tijdens de fallas dagen 110eur per persoon kwijt per nacht!

            Trouwens voor het ontbijt ben je 11euro per persoon kwijt gewoon onbeperkt eten natuurlijk maar stelt niet veel voor.

            Beter ga je achter het hotel heb je verschillende cafetjes kan je ook ontbijten voor 5euro per persoon heb je al meer dan genoeg

            Het hotel zelf ligt prima gelegen metro station aan de voorzijde en busstation aan de achterzijde heb zelf alles lopend gedaan...

            20 Min lopen naar Pyroshopping cal jezus 15
            30 Min lopen naar avondschietplaats
            40min lopen naar paula musica
            en hmm ook rond de 40 minuten naar het grote mascleta plein..

            De metro is prima te doen maar tijdens de fallas is het echt gekkenhuis niet normaal met 6 mensen op 1m2? iedereen werd gek in de metro haha twee keer gedaan en toen niet meer..

            Hier nog een paar fotos van de hotel kamer:

















            Foto van de metro (dit was niet tijdens de fallas dan is het rustig haha):



            Hotel zelf & uitzicht







            Laatst aangepast door Jord; 28 March 2007, 18:41.

            Comment


              #7
              Fotos doen het ondertussen.. Is wel handig om achter de link nog een file extentie te zetten .JPG ghehe

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Jord Bekijk bericht
                Fotos doen het ondertussen.. Is wel handig om achter de link nog een file extentie te zetten .JPG ghehe
                Bedankt voor het plaatsen van je informatie en de foto,s Jord.
                Zie er goed uit allemaal.

                Comment


                  #9
                  Bedankt moontan altijd tof reacties

                  Voor de mensen die naar valencia gaan volgend jaar wees er op tijd bij en kies voor een appartement stuk goedkoper

                  Comment


                    #10
                    Ziet et op zich goed uit al is het wel heel wat geld...
                    Zou nog wel even de spiegeling in de tv eruit halen
                    Je weet het niet
                    In de zomer maar eens gaan orienteren!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      Ollie, we betaalden 50 euro per persoon.
                      En het zijn èèn persoonskamers.

                      Vind het vrij prijzig voor een dergelijk afstand. Als je goed zoekt is er genoeg te vinden in Valencia (ofja genoeg is misschien overdreven) Wij zaten voor 38.80 in hotel petit germanias midden op calle sueca.

                      Veel geluk gehad. maar 50 euro pppn voor 30 er vanaf te zitten vind ik veel. probeer eens te zoeken op molin neuvo meen ik. is er 24 km vanaf maar was wel goedkoper.

                      gr.

                      Comment


                        #12
                        Ja klopt is ook veelste dur maar dat komt doordat ik nog een weekje van te voren geboekt had.

                        Daarvoor de mensen die gaan boeken wees er gewoon snel bij is er nog veel keuze voor een mooi prijsje.

                        Ga dit jaar dan kijken voor een apparttement en verwacht ik ongeveer voor een week 1000eur voor 5 personen.. maar dat zou zelfs nog wel wat goedkoper kunnen

                        Comment


                          #13
                          Wij hebben afgelopen jaar in hotel Villareal geslapen, was echt top. We zaten zon 10 minuten lopen va het mascletaplijn ,pyroshop zat om de hoek, pizzahut zat tegenover ons, een bakker naast ons de fietsverhuur zat ook op 10 minuten afstand waar we gelijk maar wat fietsen gehuurd hadden voor de avondshows. En de kosten waren 40 euro per nacht. Hier zijn we zeker weer in 2008 te vinden !----// Hier zijn we in 2008 dus niet te vinden het hotel is al volgeboekt. We zitten nu in hotel Husa Reina Victoria, gelegen aan het plijn-----\\
                          Laatst aangepast door bartvz; 31 August 2007, 15:47. Reden: Ander hotel

                          Comment


                            #14
                            linkje hotels

                            hallo hier een linkje met wat goedkopere hotels en bed and breakfast loont de moeite om ff te kijken
                            groetjes rob alias psb

                            Comment


                              #15
                              goedkoop slapen

                              hallo als je nog niks kunt vinden moet je deze link eens proberen hier kun je goedkoop terecht en evt op zaal slapen (of dat een aanrader is weet ik ook niet)
                              maar ff tjekken kan geen kwaad groetjes rob holten alias psb

                              Comment

                              Working...
                              X