Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spaans consu spul

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik zag ook een cipola voorbij komen. Die heb ik nog nooit eerder gezien ergens te koop daar.

    Comment


      #32
      ik had gehoord dat een paar duitsers die hadden meegenomen
      Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
        Die crosette cake op 27:00 ziet er geweldig uit! Zoiets mag er ook de Nederlandse markt ook wel komen.
        Heavy load 500 van Rubro is zo een crosette cake
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
          Trueno de Aviso mogen niet geloof ik, maar ze staan wel gewoon in de etalage, een spaans ventje vertelde me dat ze iligaal waren en moest uitkijken voor de politie
          Zijn trueno rockets nr7's ook iligaal dan?
          Vindt dat zoiezo wel vaag, want ze verkopen het wel maar afsteken mag niet.
          achja, dit jaar maar is kijken of ze nog te koop zijn die avisos.
          Hoeveel waren jullie ongeveer kwijt per avond stoken? Flink wat zeker, of niet?
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            #35
            shellkits zijn rond 23,- a 26,- dus reken maar uit was er ook bij

            Comment


              #36
              Heb nog wat foto's en filmpjes gemaakt van de winkel Petardos Valencia:

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	14 maart 019.jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,9 KB
ID:	1549630

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	14 maart 021.jpg
Vertoningen:1
Grootte:157,4 KB
ID:	1549631

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	14 maart 023.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,7 KB
ID:	1549632

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	14 maart 025.jpg
Vertoningen:1
Grootte:207,1 KB
ID:	1549633

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	14 maart 026.jpg
Vertoningen:1
Grootte:189,8 KB
ID:	1549634

              Filmpjes van het spaans consumentenvuurwerk zal verschijnen in mijn filmpjestopic:

              http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ngs-film-topic
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #37
                Effe inhaken op het verhaaltje hierboven.
                Alles boven Cat. 2 is verboden af te steken.
                Dat is dus best veel.

                Aviso's waren er nog wel maar 35 euro per doos bij Rei de Sol.
                De andere shellkits zitten idd rond de 20 a 25 euro.
                Cakes zijn gruwelijk duur daar, vind ik persoonlijk.
                Losse knalspul kost dan weer geen drol.
                www.youtube.com/TheFreakyPyro

                Comment


                  #38
                  Prijzen verschillen weer behoorlijk per winkel dan... De aviso's waren bij de winkels waar ik ben geweest gewoon 25 euro per kit. De sier kits zijn ook wel gaaf! Mooie tails, of een heerlijke fluit en dan een aardig groot boeket. Cakes zijn naar mijn mening niet de moeite waard, beetje normale cakes gaan gelijk boven de 50 euro uit, als het niet meer is. De vlinders die je er kan kopen zijn wel gaaf, alleen zit er weinig verschil in knal vind ik. Had een pakje van 20 vlindertjes voor 5 euro en die knalde naar mijn gevoel net zo hard als die van ricasa, terwijl de prijs van die weer 3 keer zo hoog lag... en dat was hetzelfde als met die grote vlinders (rode, groene, blauwe).

                  Comment


                    #39
                    Oke dan, we hebben het in elke winkel gevraagd op de 13de en alleen bij Rei del Sol hadden ze de Aviso nog.
                    Was dan waarschijnlijk echt onder-de-toonbank werk terwijl we het wel overal gevraagd hebben.
                    In Rei del Sol stonden ze gewoon op de plank.

                    Over de vlinders heb je aardig gelijk.
                    Champion Trueno nummer 4 gingen net zo hard als de nummer 2 en die Supercrespo's enzo vond ik ook maar tegenvallen.
                    Gelukkig heb ik daar geen geld aan uitgegeven maar heb ze wel gezien.
                    Vond het zwaar tegenvallen, voor zo'n grote knaller. Het ziet er leuk uit maar verder.

                    Ik koop daar in ieder geval geen klein spul meer.
                    Alleen voor de laatste dag wat Cat.2 knallertjes en voor doordeweeks wat potten en traca's.
                    Ik heb te veel verhalen gehoord van mensen die hun tasje in konden leveren, alleen maar omdat er Cat.3 en cat.4 in zat.
                    www.youtube.com/TheFreakyPyro

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door MichelWRX Bekijk bericht
                      Oke dan, we hebben het in elke winkel gevraagd op de 13de en alleen bij Rei del Sol hadden ze de Aviso nog.
                      Was dan waarschijnlijk echt onder-de-toonbank werk terwijl we het wel overal gevraagd hebben.
                      In Rei del Sol stonden ze gewoon op de plank....
                      Bij El Fallero stonden ze gewoon in het krantje hoor, voor € 25,-
                      [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

                      Comment


                        #41
                        Ook daar hebben we het gevraagd.
                        Waarschijnlijk die dag niet meer op voorraad dan.
                        De dag erop werd er in de winkels weer veel geleverd, kon er alleen niet uit opmaken wat.
                        www.youtube.com/TheFreakyPyro

                        Comment


                          #42
                          Ik vond de Atomicos wel erg slecht geworden zeg... fluitje was oké, maar er zat ineens een lange pauze in en dan pas de knal. Gingen eerder gewoon in 1 stuk door en iets harder. Misschien ook de reden dat ze nu zo goedkoop waren, 5 pakjes voor 5 euro.

                          Die nieuwe (paarse) siershells met fluit, die waren wel vet! Heb ze vorig jaar niet gezien.

                          Verder met het oog op de policia vooral cat.2 gehaald. Voorgaande jaren hebben we bijna dagelijks tassen vol moeten inleveren, daar hadden we geen zin meer in

                          Comment


                            #43
                            Ik vond de atomico's ook tegenvallen. Ik heb ze zelf niet gekocht, maar wel veel gezien!
                            https://www.facebook.com/fallasfans

                            Comment


                              #44
                              Atomico's waren idd drama, zelfs de knal was behoorlijk flut.
                              De pauze tussen de fluit en de knal, verpest de hele knaller.

                              Dan kan je beter de Piiiiita Bang kopen, oftewel Silba y Trueno.
                              Die zijn echt super.

                              Zal de shellkitjes hier ook even plaatsen, misschien wel zo handig.
                              Carcasas en XXL Century zijn volgens mij dezelfde shellkitjes met andere omlabeling.
                              Als laatste 2, de welbekende Trueno de Aviso's.
                              Echt gaaf spul, zeker als je nog nooit shelletjes geschoten hebt

                              Laatst aangepast door MichelWRX; 24 March 2014, 20:39.
                              www.youtube.com/TheFreakyPyro

                              Comment


                                #45
                                Hier nog wat cakes die Jeffrey had gekocht in Valencia.

                                Zal ze wel hier posten, zodat ik me topic niet stiekem bump.

                                Lekkere rambakkies dit, 2x Sound King tegelijk.


                                Beetje rare cake dit haha. Niet echt tempo en een beetje laffe knalletjes
                                www.youtube.com/TheFreakyPyro

                                Comment

                                Working...
                                X