Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallas de Valencia 2012 - Castillo Pirotecnia Valenciana - 16.03.2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fallas de Valencia 2012 - Castillo Pirotecnia Valenciana - 16.03.2012

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Geüpload door PolskieFajerwerki op 22 mrt 2012
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Videos van mijn kant.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Raaddebom.nl

    Comment


      #3
      Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben, maar alsnog Enjoy!
      Ben niet echt tevreden met mijn Fallas video's, maar wilde ze toch wel uploaden

      Fallas 2012 | CastilloDate: 16-03-12Company: Pirotecnica ValencianaCaliber: 300 mmI'm not quit happy with the outcome of this video, i don't like the locatio...

      Comment


        #4
        Niet tevreden? Man die film hierboven ziet er gruwelijk goed uit, leg de lat niet zo hoog voor jezelf. Dat je uberhaupt de moeie neemt om te filmen vind ik al een dikke pluim waard!
        Ik heb bovenstaande show denk al wel 10x gezien maar in jouw film hoor ik emoties en wat een heerlijk geluid komt er hier uit mijn woofer, een dreun is ook een dreun iets wat ik vaak mis bij anderen. Heerlijke film man, thnx !

        Comment


          #5
          Maakt niets uit dat de film even op zich heeft laten wachten.
          Hij staat er, en daar zijn velen je dankbaar voor dat je daar de moeite voor neemt.
          Ik heb genoten,bedankt.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
            Niet tevreden? Man die film hierboven ziet er gruwelijk goed uit, leg de lat niet zo hoog voor jezelf. Dat je uberhaupt de moeie neemt om te filmen vind ik al een dikke pluim waard!
            Ik heb bovenstaande show denk al wel 10x gezien maar in jouw film hoor ik emoties en wat een heerlijk geluid komt er hier uit mijn woofer, een dreun is ook een dreun iets wat ik vaak mis bij anderen. Heerlijke film man, thnx !
            Ja, ik heb zelf wel iets van een perfectionistische tik haha Maar bedankt voor de positieve feedback, dat voelt altijd goed!

            Comment

            Working...
            X