Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roy-vuurwerk || Fallas Compilatie 2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Roy-vuurwerk || Fallas Compilatie 2011

    Hallo iedereen.
    Van de week maar is een compilatie van Fallas 2011 gemaakt.
    Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
    Wij hebben in ieder wederom geval een fantastische tijd gehad daar.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Op naar Fallas 2012!

    #2
    Geweldige compilatie Roy, echt een heerlijke sfeer film voor Fallas.
    Mooi ook om vele dingen terug te zien.

    Tip voor sommigen, ga niet al te dicht bij een crema staan,zoals je in deze film ziet kan het namelijk ineens zeer warm zijn en dan weet je niet hoe snel je weg moet komen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Geweldige compilatie Roy, echt een heerlijke sfeer film voor Fallas.
      Mooi ook om vele dingen terug te zien.

      Tip voor sommigen, ga niet al te dicht bij een crema staan,zoals je in deze film ziet kan het namelijk ineens zeer warm zijn en dan weet je niet hoe snel je weg moet komen!
      Dank je wel Wesley.
      Inderdaad wordt het nog wel is onderschat hoe heet een crema kan zijn.
      Ook erg gevaarlijk i.v.m. de mensen massa die er om heen staat. Gelukkig stond ik net op de grens waar de hitte nog verdraagbaar was. De mensen daar voor waren minder gelukkig gok ik zo. Het enge is dan vooral dat je er dan niet naar kan kijken i.v.m. het het vocht op je ogen wat direct opdroogt.

      Comment


        #4
        Geweldige compilatie, Fallas staat voor mij ook nog op de planning, maar dit jaar te druk met school, helaas.

        Bedankt!

        Comment


          #5
          Mooie compilatie maar waar slaat het laatste stuk nou weer op? Ik weet niet of jullie die pijl zelf zo hebben afgestoken, maar het is wel het ultieme voorbeeld van je gedragen als een onbeschofte Nederlander... Er lopen ook nog allemaal mensen op de brug? Maar als deze pijl niet van jullie afkomsig was neem ik alles terug.

          Comment

          Working...
          X