Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alles over de opleiding vuurwerkdeskundige

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    en niet vergeten de herhalings cursussen.
    als ie verlopen is heb je er niks meer aan.
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
      Voor de Duitse opleiding moest ik laatst opzoeken waar wij aan mee hadden gewerkt. De teller staat nu op 86 stuks op zich valt dat nog wel mee. Maar als je bedenkt dat wij dit zuiver Parttime doen. En dus 80% van de keren alleen in het weekend. Dan is dit nog best wel veel!

      @Gerwin, de kosten weet ik zo even niet. Dat moet ik eens navragen,
      Ik wil hierbij graag een open sollicitatie doen.......
      wie kan er iemand gebruiken
      ik zie dat in de kou wachten niet echt als een optie , dus zet het hier wel neer
      http://www.stefandrukker.nl

      Comment


        Opleidingskosten in Duitsland; 995,- voor groot vuurwerk en 875,- voor pse.
        Hier komen nog kosten voor verblijf bij en in Nederland moet je nog aanvullend regel- en wetgeving halen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
          Als ik goed ben ingelicht ( Dieter help me eens hier mee!! haha) gaat dat van 1 naar 3 jaar die opfris cursussen.
          Nou dan help ik je wel even....

          Dit is wat ik van Ron de Koster heb begrepen.
          In de loop van volgend jaar komt er een nieuw stelsel dat zou al in mei moeten gebeuren.
          Of men dit haald is een 2de.
          Wat gaat er gebeuren, bijscholing kennen we niet meer, de certificaten die er nu zijn verlopen na hun geldigheidsdatum.
          Een ieder moet dan opnieuw examen doen voor een certificaat en deze zal 3 jaar geldig zijn.
          Na deze 3 jaar moet je gewoon weer opnieuw examenen doen.
          Denk dat door dit stelsel ook het even naar duitsland een papiertje halen geen zin meer heeft.
          Denk dat het er dus niet goedkoper zal worden om een papiertje te hebben en te behouden.

          Mijn persoonlijke mening is dat als iemand geinterseerd is in de opleiding zich goed te laten inlichten hoe of wat of te wachten tot er gewoon duidelijk is wat er nou de bedoeling is en gaat gebeuren.
          Straks geef je een behoorlijk bedrag uit nu en moet je het zo nog een keer doen.
          Laatst aangepast door dieter; 8 December 2010, 09:19.
          Dieter www.pyroevents.nl

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
            Dat jij dit weer bekend moet maken
            Had ik het niet gedaan had een ander het er wel opgezet.
            Had jij het dan zelf willen doen ?
            Laatst aangepast door dieter; 8 December 2010, 09:14.
            Dieter www.pyroevents.nl

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
              Dat jij dit weer bekend moet maken


              Comment




                Dank je Sunseeker zo zie je de pot verwijd de ketel.....
                Dieter www.pyroevents.nl

                Comment


                  Certificatieschema
                  In het certificatieschema Vuurwerkdeskundige, opgesteld en bijgehouden door het College van Deskundigen Vuurwerkdeskundige, staan de eisen beschreven die gelden voor de certificering en hercertificering van vuurwerkdeskundigen. Daarnaast zijn eisen aan de opleider en de exameninstantie opgenomen.


                  Comment


                    Toelatingseisen Opleiding Groot Vuurwerk (beziger) bij VCM





                    Agenda opleidingen:
                    Vuurwerk Professioneel afsteker (Kiwa)
                    Voor handhavers en overige
                    Leusden: 21, 22,28 februari en 1maart en op 4 maart praktijk
                    Leusden: 23, 24 februari en 2 maart en op 4 maart praktijk

                    Voor het officiele certificaat:
                    Leusden Leusden: 25, 26, 28 en 29 maart en op 1 april schriftelijk examen en op 2 april praktijk examen

                    Comment


                      Nieuwe data voor 2011:
                      Vuurwerk Professioneel afsteker (Kiwa)
                      Leusden: PSE 1, 6, 7, 8 oktober cursus en op 14 en 15 oktober examen
                      Leusden: Groot vuuurwerk 1, 6, 7, 13 oktober cursus en op 14 en 22 oktober examen

                      Gr Wim

                      Comment


                        Als ik het goed begrijp krijgt iemand met een vuurwerkovertreding geen VOG als deze voor een grootvuurwerkcertificaat op wil gaan?
                        En wat is het termijn dat ze terug kijken als je een VOG wilt aanvragen?
                        Want ik weet niet hoelang de gegevens van een eventuele vuurwerkovertreding in het register van justitie blijft staan.

                        Heeft iemand misschien antwoord op mijn vragen?

                        Alvast bedankt.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
                          Als ik het goed begrijp krijgt iemand met een vuurwerkovertreding geen VOG als deze voor een grootvuurwerkcertificaat op wil gaan?
                          En wat is het termijn dat ze terug kijken als je een VOG wilt aanvragen?
                          Want ik weet niet hoelang de gegevens van een eventuele vuurwerkovertreding in het register van justitie blijft staan.

                          Heeft iemand misschien antwoord op mijn vragen?

                          Alvast bedankt.
                          Hoe bedoel je, als bedrijf of als persoon?
                          Je moet een verklaring omtrent gedrag overleggen.
                          Tja en als deze niet klopt maak je volgens mij geen kans!!
                          bij mijn weten is dat tegenwoordig 8 jaar!! als het anders is hoor ik het graag

                          Gr Wim
                          Laatst aangepast door wim; 22 July 2011, 21:12. Reden: aanvulling

                          Comment


                            Beslissing over VOG
                            Het COVOG beslist namens de minister van Veiligheid en Justitie of u een VOG krijgt. In principe wordt er 4 jaar teruggekeken bij het onderzoek voor een VOG door het COVOG. Als uw VOG wordt geweigerd, kunt u bezwaar maken volgens de Algemene wet bestuursrecht. Binnen 2 tot maximaal 4 weken na ontvangst van uw aanvraag, wordt een beslissing genomen. Met vragen over de voortgang van uw aanvraag, kunt u contact opnemen met het COVOG.

                            nou zat ik ff mis, maar er staat mij bij, voor de opleiding 8 jaar
                            staat bij "in principe".

                            Gr Wim
                            Laatst aangepast door wim; 22 July 2011, 21:20. Reden: aanvulling

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
                              Hoe bedoel je, als bedrijf of als persoon?
                              Je moet een verklaring omtrent gedrag overleggen.
                              Tja en als deze niet klopt maak je volgens mij geen kans!!
                              bij mijn weten is dat tegenwoordig 8 jaar!! als het anders is hoor ik het graag

                              Gr Wim
                              Hallo Wim.

                              Ik bedoel als persoon.
                              Ik had namelijk ook op de site van de overheid gekeken waar staat dat ze 4 jaar terug kijken. Maar ergens anders staat weer dat ze je een VOG kunnen weigeren als je een strafblad hebt of notitie bij justitie in het register staat.
                              Was hierdoor in de war geraakt.

                              Maar als ik het dus goed begrijp is dat de COVOG dus 4 jaar terug gaat kijken.
                              Mijn vuurwerkovertreding stamt af van 2005. Langer dus dan 4 jaar geleden.
                              Maar weet dus niet of ze me daar de VOG voor kunnen weigeren.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
                                Hallo Wim.

                                Ik bedoel als persoon.
                                Ik had namelijk ook op de site van de overheid gekeken waar staat dat ze 4 jaar terug kijken. Maar ergens anders staat weer dat ze je een VOG kunnen weigeren als je een strafblad hebt of notitie bij justitie in het register staat.
                                Was hierdoor in de war geraakt.

                                Maar als ik het dus goed begrijp is dat de COVOG dus 4 jaar terug gaat kijken.
                                Mijn vuurwerkovertreding stamt af van 2005. Langer dus dan 4 jaar geleden.
                                Maar weet dus niet of ze me daar de VOG voor kunnen weigeren.
                                Als het geen vuurwerk gerelateerd gedrag is, heb je dus geen probleem.
                                D.w.z. als je bij halt bent geweest voor een paar rotjes enz. heb je afhankelijk van het oordeel nog steeds geen probleem. Heb je handel verdreven wordt het anders en heb je wel een probleem. In het onderzoek wordt gekeken in/naar welke doelgroep je de aanvraag doet.
                                Gr Wim

                                Comment

                                Working...
                                X