Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Nederland] Vuurwerkkampioenschap der Europese Euregios

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Nederland] Vuurwerkkampioenschap der Europese Euregios

    Tijdens het surfen kwam ik op de website van de stad maastricht dit tegen:

    Een vuurwerkfestival in Maastricht. en wel op: 12/10/2007 - 14/10/2007 Vuurwerkkampioenschap der Europese Euregios

    Op FPM berichten men er ook over, maar ook daar wist men niet echt hoe of wat.

    Nou wordt erop de website van Maastricht wel de link van Vangelabbeek gepromooot...

    in hoeverre je dit ook als een échte wedstrijd kan beschouwen. Gezien de firma die ze er noemen trek ik het dan ook een beetje in twijfel. Maar het is ff afwachten wat er de komende maanden\weken aan nieuws over dit festival naar buiten zal komen.


    Ik ben benieuwd.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Dank je voor de post Red Baron.
    Altijd welkom een vuurwerkfestival in Nederland.
    Zo rijk aan festivals zijn we hier niet.
    Maar waar moeten we aan denken bij dit festival?
    Waarom zo weinig info?

    Comment


      #3
      Hey dat is mijn stad...mooi maar had er al eerder wat van gehoord
      NLE ..... Feuerwerk Pur-Natur

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Feuerwerk Bekijk bericht
        Hey dat is mijn stad...mooi maar had er al eerder wat van gehoord
        ja welke bedrijven gaan schieten?
        welk kaliber.
        Overtreft dit festival Scheveningen?
        Allemaal vragen?????

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          ja welke bedrijven gaan schieten?
          welk kaliber.
          Overtreft dit festival Scheveningen?
          Allemaal vragen?????

          als we dat allemaal konden beantwoorden.. kan iemand even Vangelabbeek bellen???
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            Europees vuurwerkkampioenschap gaat niet door

            Gepubliceerd op 12 juli 2007, 20:10
            Laatst bijgewerkt op 12 juli 2007, 20:21

            Maastricht -


            Het ‘Vuurwerkkampioenschap der Europese Euregio's' begin oktober in Maastricht gaat niet door. Er zijn te weinig teams van officiële vuurwerkmeesters die het geplande driedaagse programma, ter viering van vijftien jaar Verdrag van Maastricht, goed kunnen vullen.

            Het vuurwerkspektakel zou het Europese jaar afsluiten. De afgelasting betekent dat Maastricht moet improviseren om ‘Vijftien jaar verdrag' -- gestart met het ophalen in Rome van het enige echte Europese verdrag door burgemeester Gerd Leers- - goed te kunnen afronden.



            ------------

            reaktie:

            er zijn te weinig officiële vuurwerkmeesters !??!!?? Het stikt er van in de omringende landen!! Om nog maar te zwijgen van zuid europeese landen zoals Italie, Spanje, Portugal enzovoorts.. de zoveelste grootspraak van de firma Vangelabeek als je het mij vraagt. Of wilde gerenomeerde buitenlandse bedrijven soms niet met dit bedrijf werken, wat ik me levendig kan voorstellen.

            Of mogen ze zich alleen maar bij Vangelabbeek "vuurwerkmeesters" noemen.. Als ze dan eerst eens zélf leren een fatsoenlijk vuurwerk te schieten, praten we nog eens verder... Affijn volgend wéér een poging!
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              Wat een afgang is dit zeg.
              Eerst aankondigen dat er een vuurwerk competitie gehouden gaat worden om een paar dagen doodleuk te gaan vertellen dat er niet genoeg landen zijn?
              En dat in een relatief rustige maand oktober?
              Maak dat de kat wijs.
              Wanneer komt dat bedrijf nu eens met positieve dingen?

              Comment

              Working...
              X