Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ignis Brunensis 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ignis Brunensis 2008

    IGNIS BRUNENSIS FIREWORKS COMPETITION 2008 BRNO
    VAN 23 MEI 2008 TOT EN MET 8 JUNI 2008

    PROGRAMMA EN LANDEN NOG NIET BEKEND.





    INFORMATIE OP DE VOLGENDE WEBSITE:


    #2
    Ik dacht dat Black en Redbaron naar dit festival gingen, of vergis ik me nu?
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 18 February 2008, 21:47.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #3
      nog niet 100% Defenitief wat wél defenitief is. Is dat Hendrickx Vuurwerken uit Belgie op 30 Mei daar haar kunsten mag gaan vertonen!
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #4
        Aan de ene kant lijkt het me best de moeite waard om dit festival te gaan bezoeken. Per slot van rekening zijn het over het algemeen grote namen die aan het festival deelnemen.
        Aan de andere kant vind ik het jammer dat het festival geen 2 a 3 dagen achter elkaar duurt.. Nu duurt het festival zo,n 14 dagen met wachtdagen tussen de deelnemende landen.
        En een vakantie naar BRNO zit er niet in.

        Comment


          #5
          Pyroworld zal hier definitief nu naar toe gaan, dit op uitnodiging van Hendrickx Fireworks. Hiervoor natuurlijk onze uitdrukkelijke dank! Samen met Fetes & Feux (technisch organisator van Nuits de Feu) uit Frankrijk en het Japanse Tamaya zal Hendrickx (voorheen & Lefeber) Fireworks uit Belgie strijden om de winst.

          Voor Hendrickx Fireworks heb ik de volgende details al door gekregen:

          aantallen groot kaliber shells:

          165x 150MM
          45x 200MM
          5x 250MM

          totaal netto kruit gewicht: 1100KG.

          Ik heb gisteren nog een verdere inzage gekregen in het scenario en script. En een uiterst vermakelijk en onderhoudend gesprek gehad met iemand van Hendrickx. Het beloofd zo te horen en te lezen een zeer kunstig vuurwerk te worden. waar een begrip mij in de oren is blijfen hangen: wave.

          Ze willen met candles en singleshots een soort van wave(zoals in een stadion met publiek) gaan maken op muziek. Verder is het zo dat het ponton een flink eind van het publiek vandaan ligt. Daarom worden er ook flink wat grote kalibers afgeschoten. Onder deze grote kalibers kunnen we ook flink wat shells van Spaanse, Portugeese en Italiaanse origine verwachten zoals Parente, Luso, Vaini, Igual.

          Dat beloofd dus best wat denk ik!
          Laatst aangepast door RedBaron; 6 April 2008, 13:52.
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            from what i could understand you will be in brno? thats great! Did tamaya combine with hendricks and lefebber?? if thats the case maybe they'll have a great display hehe!!

            Comment


              #7
              Tamaya , is ook een zeer goed bedrijf met hele mooie japanse shells.

              Tarragona 2006 schoten ze die kitten shells, die met een heel apart kattengejank omhoog gingen, ik vond ze super!

              Ik ben benieuwd naar de show van Hendrickx!!
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door reflectionsofearth Bekijk bericht
                from what i could understand you will be in brno? thats great! Did tamaya combine with hendricks and lefebber?? if thats the case maybe they'll have a great display hehe!!
                no, no, They will competite against Tamaya and Fetes & Feux from France.
                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #9
                  oh ok!! wow! very good companies!! hehehe!! can't wait for the videos as usual hehe!!

                  Comment


                    #10
                    Programma Ignis Brunensis 2008


                    29.05. Flash Barrandov Tjechië
                    31.05. Hendrickx Fireworks Belgie
                    02.06. Marutamaya Japan
                    04.06. Fetes &Feux Frankrijk
                    06.06. Finale Barrandov


                    Bron:

                    FEUERWERK.net
                    Laatst aangepast door RedBaron; 11 April 2008, 18:48. Reden: uitroeptekens weggehaald, Hendrickx naam gewijzigd

                    Comment


                      #11
                      Zo, de laatste zaken zijn geregeld, we zijn er helemaal klaar voor Ignis Brunensis 2008

                      Donderdag morgenvroeg rond 7:00 vertrekken we (een samengestelde groep van Alpeco Fireworks, Hendrickx Fireworks, en wij) vannaf Zaventem (Brussel, Ja daar waar dat vliegtuig in 2en is gebroken eergisteren.. fijn.. als je niet zo gek bent op vliegen ) met het Vliegtuig richting Wenen, Oostenrijk. Alwaar we worden opgehaald door de organisatie van het festival worden opgehaald, en we het laatste stukje terug rijden naar Brno.

                      We pakken er 2 shows mee. De Openingsshow van Flash Barrandov, medeorganisator van dit festival. en dan onze "eigen" show waar we aan mee helpen bouwen ook.

                      Ik wil bijvoorbaat al Hendrickx Fireworks en Alpeco Fireworks uitdrukkelijk bedanken voor het ons uitnodigen én mogelijk maken dat wij, Red & BlackBaron mee kunnen met hun naar Tjechie!!

                      Zondagavon zo rond 21:00 uur hoop ik weer thuis te zijn. En dan is het alweer bijna tijd voor Nuits de Feu
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #12
                        Hier alvast wat fotos van de prelude (sub opening) show van Ignis afgelopen vrijdag. De opening van de Festiviteiten rondom het festival

















                        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                        Comment


                          #13
                          Gisteren hebbenw e het laatste werk overleg gehad met Hendrickx Fireworks. Hierbij hebben we onderandere de show van A tot Z helemaal besproken.

                          Ook hebben we een doorloop gedaan van het scenario. De show zal een 24 minuten gaan duren. De Muziek die onderandere gebruikt gaat worden is de volgende: Vanessa Mae - Contradanza, Metalica - Notting Else Matters, De Soundtrack van Halo 3 een klassiek Muziek stuk van G.F Händel zal het finale stuk vormen van deze 24 minuten durende show.

                          Uiteraard zitten er nog meer muziek stukken in. Maar dat kun je hopenlijk terug kijken en luisteren als we terug zijn uit Tjechie! Het beloofd in iedergeval een mooie show te worden als ik de papieren zo eens bekeek. We hebben gisteren overigens ook mooi bedrijfs kleding kado gekregen van Hendrickx:





                          we hebben er zin in Vannacht zo rond 3 uur gaan we vertrekken om vervolgens het vliegtuig te moeten pakken een paar uurtjes later
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #14
                            Schitterende muziekkeuze. Mijn favoriet van Metallica zit er ook bij.
                            Is wel een lang nummer. Circa 8 minuten geloof ik.
                            Veel succes daar en hopen dat Hedrinkx in d eprijzen valt met hun show.
                            Aan de muziekkeuze zal het in ieder geval niet liggen. Mooie nummers.

                            Comment


                              #15
                              Ik wil jullie via deze weg toch nog even veel plezier en succes wensen, hopelijk zal Hendrickx Fireworks een prachtshow wegzetten naast de anderen.
                              We wachten de beelden af, ik ben zeer benieuwd!

                              Comment

                              Working...
                              X