Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Trifone 2024!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    San Trifone 2024!

    Zojuist kwamen de tickets weer online van Transavia en hebben we direct geboekt voor Adelfia. Djaimy en ik vliegen de 8ste heen en de 11de weer terug. Missen we dus wel de avond show van de 11de, maar andere keus was pas de 14de terug. Dikke prima dus, nu al zin in. Wie gaan er nog meer?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Twijfel Wes. Tickets zijn prijzig, data is niet lekker en vuurwerk is al 2 jaar k u t

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
      Twijfel Wes. Tickets zijn prijzig, data is niet lekker en vuurwerk is al 2 jaar k u t
      Hier ook wel een lichte twijfel gehad. Maar je zal niet gaan en het zal daar dan goed los gaan. Beter spijt van het gaan dan het niet gaan, boeken dus haha.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Je weet je het mooi te vertellen haha. Maar ben kijkende naar de mogelijke opties. Dus wie weet....

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
          Je weet je het mooi te vertellen haha. Maar ben kijkende naar de mogelijke opties. Dus wie weet....
          Zien elkaar in de wijnvelden, of de pizzeria... tot dan
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Zo is het omepje, hopelijk dit jaar beter.

            Aanwezig!
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              #7
              Toch nog even afwachten op Ryanair. 177 retour is me te duur (transavia amsterdam).

              Comment


                #8
                Gisteren ook weer vastgelegd. Vuurwerk is al 2 jaar stukken minder dan wat we gewend waren, maar ik voel aan alles dat het dit jaar goed gaat komen. En daar wil ik dan toch wel graag bij zijn

                Data zijn op zich prima, missen alleen de avondshow op de 11e, het zij zo.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Vorig jaar met Ryan Air gevlogen voor 80 euro inclusief een premium seat. Helemaal prima.

                  Comment


                    #10
                    Alleen jammer dat er vanaf Eindhoven niet op Bari gevlogen word met Ryan. Ben nog steeds zoekende naar een juiste optie, maar tot op heden is het allemaal nog steeds 'net niet'....

                    To be continued

                    Comment

                    Working...
                    X