Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Trifone 2023!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    San Trifone 2023!

    Zonet de accommodatie geboekt voor de eerste keer San Triforne 2023! Nu nog de vliegtickets en dan zijn we compleet om te gaan. We maken er een weekje Bari van. Ik heb er zin in!
    No Pyro ! No Party !

    #2
    Zodra er vliegtickets zijn ga ik ook weer direct boeken!

    Comment


      #3
      Mensen hier nog tips? Wordt de eerste keer.
      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
        Mensen hier nog tips? Wordt de eerste keer.
        Vliegen doe je op Bari, Napels of Brindisi. Slapen kan in alle dorpjes rondom Adelfia. Je hebt toch een huurauto namelijk, dus genoeg te vinden binnen 20min rijden. Vuurwerk heb je op 9,10 en 11 november, waarvan de 10e de dag is. En voor de rest is er geen reet te doen daar haha.

        Comment


          #5
          Ben nog nooit naar Spanje of Italië voor het vuurwerk geweest. November is agenda technisch een prima tijd om een trip te plannen. Dus misschien dat San Trifone het dit jaar gaat worden. Heb alleen in de vrienden-/familiekring niemand die zo gek is om mee te gaan. Meer liefhebbers die in het zelfde schuitje zitten?

          Comment


            #6
            Scyscanner en Airbnb zijn er handige apps om een mooie trip te plannen naar San Trifone
            我也喜欢年纪较大的烟花

            Comment


              #7
              Mijn plan is om ook dit jaar weer aanwezig te zijn echter boek ik pas iets zodra de vluchtdata bekend is.
              afgelopen jaar een bliksem bezoek gedaan ivm de niet gunstige vliegtijden.

              Comment


                #8
                Gaan zeker die kant weer op, kijk er nu alweer naar uit. Hopen op een beetje gunstige vlieg dagen, dat was afgelopen jaar wel echt een stuk minder.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Dit jaar ook weer van de partij, mooi vooruitzicht! Wij vlogen vanuit Charlerois, dat was zeer gunstig dit keer.
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    #10
                    En voor de first timers: neem kaplaarzen mee! De veteranen weten wel waarom.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Opa Bekijk bericht
                      En voor de first timers: neem kaplaarzen mee! De veteranen weten wel waarom.
                      Haha jaaaa die mogen absoluut niet ontbreken.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Opa Bekijk bericht
                        En voor de first timers: neem kaplaarzen mee! De veteranen weten wel waarom.
                        Ik zag idd al mensen op filmpjes die ze aanhadden... Deze gaan mee het koffer in!
                        No Pyro ! No Party !

                        Comment


                          #13
                          Vorig jaar echt een geweldige trip gehad. Als de ideeën dit jaar weer opnieuw komen in ons groepje dan ga ik zeker bekijken of ik weer de mogelijkheid heb. Dit wil ik graag nog eens beleven!

                          Voor de mensen die twijfelen en even de sfeer willen proeven, verwijs ik graag even naar mijn sfeerverslagen!

                          Comment


                            #14
                            Wanneer komen de vluchtschema’s meestal online voor die periode?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                              Wanneer komen de vluchtschema’s meestal online voor die periode?
                              April volgens mij. Zijn nu nog geen directe vluchten te krijgen zag ik..
                              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                              Comment

                              Working...
                              X