Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Trifone 2019!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat een weekend!
    Eerste keer Adelfia voor ons en het is absoluut niet tegengevallen..
    Brute dagshows gezien en geweldige avondshows, wat een geweld! Zoiets moet je gewoon een keer meegemaakt hebben als je van vuurwerk houdt!
    Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.

    Crew leden bedankt voor het wegwijzen! Eerste keer was even wat zoeken hoe en wat, maar we zijn enorm goed geholpen door jullie.

    Fotos en videos staan/komen op onze insta pagina mochten jullie geïnteresseerd zijn.
    Laatst aangepast door Worldwidefireworks; 12 November 2019, 14:01.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Worldwidefireworks Bekijk bericht
      Wat een weekend!
      Eerste keer Adelfia voor ons en het is absoluut niet tegengevallen..
      Brute dagshows gezien en geweldige avondshows, wat een geweld! Zoiets moet je gewoon een keer meegemaakt hebben als je van vuurwerk houdt!
      Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.

      Crew leden bedankt voor het wegwijzen! Eerste keer was even wat zoeken hoe en wat, maar we zijn enorm goed geholpen door jullie.

      Fotos en videos staan/komen op onze insta pagina mochten jullie geirriteerd zijn.
      Graag gedaan. Was leuk om jullie ontmoet te hebben, was gezellig. Tot volgend jaar, of ergens anders eerder natuurlijk.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Zo, inmiddels weer wat bijgekomen van San Trifone 2019. Wat een geweldige dagen hebben we daar met zijn allen beleefd zeg! Nadat dit festival vorig jaar mijn vuurdoop was met betrekking tot buitenlandse trips, dit jaar weer aanwezig geweest. Wat een feest! Van elke minuut genoten, de ene show nog beter dan de ander, ook de foutjes die er werden gemaakt horen er toch wel een beetje bij.

        De eerste avondshow was een fijne opwarmer voor dé dag, 10 november. Want wat hebben we genoten van de dagshows!! Kei en keiharde dreunen, mooie rookshells, wat laagklappers (wat voor enige spanning zorgde) en een regen van karton.. heerlijk! Ook het kijken bij de opbouw was fantastisch. Schitterend om te zien hoe Italianen vol trots de pyrotechnische kunsten laten zien aan o.a. toeristen, het vakmanschap straalt er vanaf. Geweldig om mee te maken! De avondshows van de 10e waren ook meer dan prima, we hadden een uitmuntende plek gevonden om de shows te bekijken. Geweldig uitzicht, heerlijk genoten weer.

        Ook het betreden van de schietvelden blijft uniek, door de hevige regenval op de 9e was het 's-avonds en de dag erna een hele klus om op de weilanden te komen. De shows zelf hebben we 10 centimeter hoger bekeken door de enorme kleilaag onder de laarzen. Wat een ervaring weer. Ook veel nieuwe gezichten gezien, dat blijft natuurlijk ook super leuk. Tot volgend jaar!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Bij deze nog een video van mijn kant.
          Dit is de 4e daylight show die op de 10e geschoten werd.
          Enjoy!

          Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

          Comment


            Wauw wat een mooie ervaring.
            Ik ben met 5pyroman5 van dit forum.
            En een jonge die niet op dit forum zit gegaan.
            Maar wat een gezellige mooie en bizarre ervaring.
            Het was me alles waard!
            Veel bekende liefhebbers gezien!!!
            Ook een aantal die ik nog niet kon.
            En heel veel vuurwerk gezien!
            Mooie is dat de Nederlanders zich mooi verenigingen als een gezellig groepje!
            Heb me kostelijk vermaakt,
            En nu ben ik ook besmet, want volgend jaar ben ik er zeker bij!;;

            Zal deze week wat filmpjes plaatsen!

            Comment


              Was weer een mooie editie!

              Van de 4 avondshows stak Piromagia er ver bovenuit. Samen met Senatore welke ook een leuke show neerzette.
              Bij de dagshows waren Pepe en Palmieri voor mij veruit de 2 beste shows. Helaas voor Padavano en Senatore minder geluk, desondanks dat hebben ze toch nog een hele nette show neergezet met beide een gruwelijke finale.

              Pannella schoot weer mooi getimede bommen, maar heeft net niet dat 'extras'. Een beetje 'simpel' wellicht, en geen elementen gezien die nu zo gauw nog in me opkomen.


              Onderstaand een video van de Lancio di Bombe van Senatore Fireworks (11 november, 14:30)


              Schietlijst
              Salute
              4 botti + ripresa + controcolpo
              2 riprese + controcolpo
              2 riprese + controcolpo
              4 botti + ripresa + controcolpo
              3 riprese + controcolpo
              3 riprese + controcolpo
              Scala a otto botti + controcolpo
              4 botti + 2 riprese + controcolpo
              4 botti + 2 riprese + controcolpo
              3 riprese + controcolpo
              Ripresa + 8 botti + ripresa + controcolpo
              8 botti + 3 riprese + controcolpo
              Salute
              Salute

              Comment


                voor de geïnteresseerden, de dagshows werden - in de onderstaande volgorde - geschoten door:

                1: Padovano
                2: Senatore
                3: Pannella
                4: Pepe Luca
                5: Palmieri (+ Mino de Candia)

                dit is iets anders t.o.v eerdere berichtgeving
                Laatst aangepast door ghoost; 13 November 2019, 10:38.

                Comment




                  Palmieri schoot een lekkere show. Ook was de schemer wel tof erbij. Leuk ook een dangercam erbij gezet bij de grote cylinders
                  De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                  Comment




                    Kijk en geniet!
                    Laatst aangepast door Pijlfireworks; 13 November 2019, 18:26.

                    Comment



                      genieten!!!
                      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                      Comment


                        1e dagshow 10 november.

                        Comment


                          Bedankt mannen voor filmen van deze ongelooflijk dikke shows! Een droom van mij om daar ooit ook een keer bij te zijn!
                          Laatst aangepast door Arnoud PyroFan; 13 November 2019, 21:30.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht

                            genieten!!!
                            Haha De t*ring show.

                            Vond dit de beste avondshow!
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht

                              genieten!!!
                              Van deze video heb ik zo ontzettend genoten. Echt een perfecte beleving op video! Ge-wel-dig :thumbs:

                              Deze komt minimaal in mijn top 5 vuurwerk video's ooit.

                              Bedankt bedankt bedankt...
                              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                                voor de geïnteresseerden, de dagshows werden - in de onderstaande volgorde - geschoten door:

                                1: Padovano
                                2: Senatore
                                3: Pannella
                                4: Pepe Luca
                                5: Palmieri (+ Mino de Candia)

                                dit is iets anders t.o.v eerdere berichtgeving
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	74569445_2498699753500291_5654538424749654016_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,8 KB
ID:	1574901

                                Dus het kladpapiertje met de volgorde op Facebook klopt niet? Begrijp ik dit goed?
                                Scheelt weer dat ik mijn compilatie nog moet maken.

                                Comment

                                Working...
                                X