Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Trifone 2018!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Staat alleen wat consumentenspul hoor ik net. Niet de moeite waard om heen te gaan.

    Comment


      Gelukkig toch maar in Adelfia gebleven. De daylightshow was niet echt een show, maar Shell voor Shell. Heeft ook wel wat moet ik zeggen. De laatste avondshow van vandaag vond ik erg dik. :-) Deze trip is er weer eentje voor in de boeken. Wat zijn we weer verwend. Vrijdag 1 show meegepakt. Zaterdag 8 shows en vandaag "2" Rammers van shows.

      Comment


        Ook mijn eerste keer Adelfia zit er op. Heel erg genoten! Ik zal in de loop van de dagen mijn beeldmateriaal met jullie delen!

        Alvast de avond show van 9-11

        Comment


          Echt weer een super dik jaar! Beter als laatste jaren, maar dat is mijn mening...
          Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar (denk ik) Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5B7A605A-555B-42AD-B9FC-92240F59B6A3.jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,6 KB
ID:	1568406

          Comment


            Heel gaaf om te zien!

            Comment


              1e middag show 10-11

              Comment


                Voor mij was dit het 5e jaar op rij,maar dit was toch wel een van de beste edities!

                Comment


                  De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                  Comment


                    heren....ik ben jaloers....dit jaar kon ik helaas niet gaan, maar voor volgend jaar gaan we deze trip maar weer eens plannen hoor! Bedankt voor het delen van al het beeldmateriaal!

                    Comment


                      De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                      Comment


                        Zo, de ontmaagding is volbracht. Mijn eerste buitenlandse vuurwerktrip is een feit. Goed om te lezen dat dit één van de betere edities was, want wat heb ik genoten. Ik kan niet beschrijven hoe een beleving ik heb meegemaakt. De eerste avond een keurige siershow gezien, waarbij er enkele schitterende effecten werden geschoten die ik persoonlijk nog niet vaak heb gezien. Ook erg leuk om de eerste dag gelijk door de klei te banjeren, verstoppertje te spelen voor de controleurs en weg te duiken voor zaklampen. De tweede dag was ge-wel-dig! De middag had 5 shows, wat een beukers, wat een dreunen, heerlijk! Salutes die door merg en been gingen, prachtige rookeffecten met Italiaanse vlaggen, ritme's in de show en nog veel meer! De avondshows waren net zo indrukwekkend, wat een effecten kunnen er toch gemaakt worden met vuurwerk. En dan niet alleen wat sierlijke, kleine effecten, nee, groot groter grootst!! Erg indrukwekkend. De laatste dag rustig begonnen met een aantal salute shells in de middag en een hele gave eindshow.

                        Ik heb erg genoten en weet een ding zeker: tot volgend jaar!!!

                        Fotos en video's volgen
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Wat een geweldig mooi en heftig weekend hebben we gehad zeg. Ontzettend dikke shows gezien met de meest mooie en geweldige producten. Bizar wat ze daar allemaal laten zien. Heb echt van elke show genoten en wat hebben we vreselijk veel vuurwerk gezien onder een heerlijke relaxte sfeer.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            2e middag show

                            Comment


                              Het delen van de foto's en films gaat enige tijd duren helaas, telefoon gister gecrashed. Nu een SD-adapter kopen en dan kan ik alles gaan delen
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Het was weer een keurige editie! Eindelijk die ellendige pyromuiscal er uit, alleen maar leuke avondshows en natuurlijk 5 snoeiharde dagshows!
                                1 van de beukers geschoten door Carmelo Di Candia
                                Adelfia 2018 by jesperok, on Flickr

                                Een leuke bom met gekleurde rook en reports, Carmine Lieto
                                Adelfia 2018 by jesperok, on Flickr


                                Adelfia 2018 by jesperok, on Flickr

                                Adelfia 2018 by jesperok, on Flickr

                                Adelfia 2018 by jesperok, on Flickr

                                Gelukkig hebben we in Nederland tegenwoordig ECO-vuurwerk en Pyromould :-)
                                Adelfia 2018 by jesperok, on Flickr

                                Rest van het album: https://flic.kr/s/aHskHXQeda
                                ffffffffff

                                Comment

                                Working...
                                X