Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Les Masters de Feu à l'Hippodrome de Compiègne (FR) 2023 30-09-2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Les Masters de Feu à l'Hippodrome de Compiègne (FR) 2023 30-09-2023

    SHOW Les Masters de Feu à l'Hippodrome de Compiègne (FR)
    Les Masters de Feu à l'Hippodrome de Compiègne

    SAMEDI 30 SEPTEMBRE 2023

    Land: Frankrijk
    Stad/dorp: Compiègne
    Locatie: Hippodrome de Compiègne
    Datum: Zaterdag 30 september 2023
    Tijdstip: 20:30 uur
    Schietbedrijven: Pyrogenie Feuerwerk GmbH, Duitsland
    Nuvu kft., Hongarije
    Pyro-Technic Transilvania Ltd, Roemenie
    Arteventia, Frankrijk

    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Internationale vuurwerkcompetitie.


    Laatst aangepast door pyrofan#1; 28 September 2023, 20:36. Reden: Opmaak
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    #2
    Morgen op weg naar Epernay, lekker een dagje champagne drinken en zaterdag naar Compiègne met mijn gabbertje en de vrouwen. Lekker zonnetje erbij…. is ook wel eens anders geweest.

    Dit is de 6de editie en ik ben eerder bij de 2de geweest. Ze schieten goed daar. Afgelopen jaar was volgens mijn vriend ook echt goed, dus benieuwd wat het dit jaar brengt.

    edit: ik was ook bij deel 1 geweest hoorde ik… :( helemaal vergeten...
    Laatst aangepast door MichelAngelo; 5 October 2023, 23:26.
    Vier veilig, vier legaal!

    Comment


      #3
      Ontzettend toffe avond gehad. Prachtige shows, magische locatie en ontzettend veel vuurwerk. Zeker de moeite waard wat mij betreft. Ca 10 foodtrucks voor een vol festival was echter wel erg weinig, dat is nog een puntje ter verbetering. Een rij van 30 minuten voor een drankje was wat mij betreft te veel. Verder niets op aan te merken. Volgend jaar graag weer.

      Comment


        #4
        Ook wij hebben een prachtige avond met veel prachtig vuurwerk gezien.
        De rook werd zo nu en dan wat te gortig maar over het algemeen zat het zeer mee en was alles goed te zien! Persoonlijk hebben wij 4 knetter goeie shows gezien, maar deelnemer 2 van de competitie had echt wel een aanfluiting vergeleken de rest.
        Niet alles gefilmd, en doordat wij op rij A zaten lastig in beeld te krijgen, de knetter dikke winnende show van Pyrogenie en de slotshow van Arteventia!





        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_211841.jpg
Vertoningen:1
Grootte:230,0 KB
ID:	1599413

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_211844.jpg
Vertoningen:1
Grootte:216,7 KB
ID:	1599414

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_232931.jpg
Vertoningen:1
Grootte:167,9 KB
ID:	1599415

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_223332.jpg
Vertoningen:1
Grootte:98,6 KB
ID:	1599416

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_223008(0).jpg
Vertoningen:1
Grootte:113,1 KB
ID:	1599417

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_222937.jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,8 KB
ID:	1599418

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_231753.jpg
Vertoningen:1
Grootte:78,8 KB
ID:	1599419

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_215648.jpg
Vertoningen:1
Grootte:107,9 KB
ID:	1599420

        Kon naderhand amper de weg terug vinden haha:
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230930_233524.jpg
Vertoningen:1
Grootte:50,7 KB
ID:	1599412
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #5








          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
            Dit moet genieten zijn geweest.

            Comment


              #7
              Met bijna 1,5 uur aan vuurwerk op 1 avond is dit altijd absoluut genieten. Ik blijf mij er alleen altijd over verbazen dat het slechts een handjevol Nederlanders trekt.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                Met bijna 1,5 uur aan vuurwerk op 1 avond is dit altijd absoluut genieten. Ik blijf mij er alleen altijd over verbazen dat het slechts een handjevol Nederlanders trekt.
                Terwijl het ook nog eens 'vlak over de grens is' van Frankrijk. Komt denk omdat de hype met vuurwerktripjes altijd op Fallas ligt en op Adelfia terwijl er zoveel meer is. Ik heb me ook nooit verdiept in dit vuurwerkfestival/competitie maar ik zie dat het voor mij ook maar iets langer is dan 4 uur enkele rit en je kan er gewoon een leuk weekend van maken. Ik ga deze zeker onthouden, ook leuk om met je vrouw/vriendin te doen lijk me. Weekendje Frankrijk verkoop je wel snel

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Terwijl het ook nog eens 'vlak over de grens is' van Frankrijk. Komt denk omdat de hype met vuurwerktripjes altijd op Fallas ligt en op Adelfia terwijl er zoveel meer is. Ik heb me ook nooit verdiept in dit vuurwerkfestival/competitie maar ik zie dat het voor mij ook maar iets langer is dan 4 uur enkele rit en je kan er gewoon een leuk weekend van maken. Ik ga deze zeker onthouden, ook leuk om met je vrouw/vriendin te doen lijk me. Weekendje Frankrijk verkoop je wel snel
                  Al jaren een aanrader. Ook makkelijk te combineren met een dagje parijs. Jammer dat Le grand Feu niet meer is, heb Masters De Feu wel eens gecombineerd met Le Grand Feu in Parijs een dag later.
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #10
                    Leuke maar vreemde avond. Mooie show, maar eerlijk gezegd konden we er geen touw aan vastknopen. Wie wanneer schoot was ons volslagen onduidelijk. Die Fransen ratelen aan één stuk door en echt goed vertellen wie er gingen schieten konden wij er niet uithalen. De onduidelijkheid kwam ook door de rook die maar bleef hangen, soms wegwaaide en dan weer terugkwam. Rare avond met een abrupt einde, omdat wij dachten dat er nog een show kwam.

                    Overigens wel een aanrader qua afstand van Nederland. Niet gratis en zitplaatsen zijn met €45 echter niet heel goedkoop. Maar wij maken er een weekendje van… eerst naar het Champagne gebied wat proeverijtjes en wat flessen scoren en op zaterdag op het gemak naar Compiègne. Leuk uitje.
                    Vier veilig, vier legaal!

                    Comment

                    Working...
                    X