Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nuits de feu, prijzen bekend!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nuits de feu, prijzen bekend!

    De prijzen van Nuits de Feu 2008 zijn bekend!
    Of er ook al besteld kan worden is mij nog niet duidelijk.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Dat is correct al een dag of 2. ik was even vergeten dat ik het nog moest posten.

    Affijn de prijzen zijn als volgt:

    staanplaatsen: €12 (kids jonger dan 12jaar : 3,-)
    familie ticket € 25 (2 volwassenen, 2 kinderen, staanplaats)
    Tribune normaal:€ 35 (kids 30,-)
    Trbune zeikant sectie 1: €28 (kids: 23,-)
    Tribune zeikant sectie 2: € 25 (kids: 20,-
    parkeerplaats: auto €8, motor €5, bus €25

    VIP Care Or: €70, (incl parkeerplaats)
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      @ Red Baron.

      Enig idee of je al tickets online kunt bestellen. Op de site van NdeF en via France Billet kan ik het niet terug vinden.

      Bvd.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        dat zal denk ik in de komende weken wel gebeuren denk ik.. was 2 jaar terug ook pas ergens eind oktober ofzo. de tickets komen echter wel pas laat toe. Die van ons 5 dagen voordat we zouden vertrekken naar Chantilly.. besteld in oktober destijds.. *zucht* fransen zijn ook zo lekker vlot he...
        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

        Comment


          #5
          Fransen en vlot zijn.... laten we t daar maar niet over hebben... En stug zijn ze ook nog..
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
            Fransen en vlot zijn.... laten we t daar maar niet over hebben... En stug zijn ze ook nog..
            whahaha ja inderdaad. Welke kaarten ga je bestellen trouwens?
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              je kan nu kaarten bestellen via internet.
              vraag is het ook nodig om parkeer kaarten te bestellen.

              Comment


                #8
                Ik zou heeeeeel graag gaan maar ja er zijn dingen, tja daar blijf je voor thuis.
                We verwachten nl. een kleine en deze is begin juni van plan om op deze wereld te komen dus misschien in 2010!
                Dan kan hij/zij mee. Je kan niet vroeg genoeg beginnen!
                Laatst aangepast door Viva la Bang; 14 November 2007, 22:34.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                  Ik zou heeeeeel graag gaan maar ja er zijn dingen, tja daar blijf je voor thuis.
                  We verwachten nl. een kleine en deze is begin juni van plan om op deze wereld te komen dus misschien in 2010!
                  Dan kan hij zei mee. Je kan niet vroeg genoeg beginnen!

                  Off-Topic.
                  Wat is er nog mooier dat het bijwonen van Nuits de Feu?
                  1 antwoord mogelijk: Juist vader worden.
                  Van harte gefeliciteerd met deze blijde boodschap. Doe moeder de vrouw de groeten en wens haar sterkte van ons de aankomende periode.
                  En ik zou het leuk vinden als je t.z.t. een foto van de kleine plaatst op het forum
                  Of het nu een meisje of jongen wordt: maak haar of hem lid van de club.!!
                  Groetjes
                  Fred

                  Comment


                    #10
                    Viva la Bang ook van deze kant gefeliciteerd.

                    Comment


                      #11
                      de kaartjes voor gewoon in het park, van 12,-, zijn die voor per dag of alle 3 de dagen???
                      Youtube: Fuse & Cues

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
                        de kaartjes voor gewoon in het park, van 12,-, zijn die voor per dag of alle 3 de dagen???
                        De prijzen van de kaarten gaan als ik het goed heb allemaal per dag.
                        Once a pyro, always a pyro

                        Comment


                          #13
                          mijn frans is niet al te best, kan iemand mij een guide trough geven om kaarten voor de zaterdagavond te bestellen?
                          Youtube: Fuse & Cues

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
                            mijn frans is niet al te best, kan iemand mij een guide trough geven om kaarten voor de zaterdagavond te bestellen?
                            Daar ben je nu toch wel redelijk te laat mee, de meeste (en vooral béste ) kaarten zijn uitverkocht. Ik dacht al gelezen te hebben dat voor Zaterdag alles al uitverkocht was.
                            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                            Comment

                            Working...
                            X