Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Les Feux de Chantilly! Het nieuwe NDF! 16,17,18 Juni 2011!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    de omgeving is zeker mooi! Het kasteel en tuin vormt een prachtig ,bijna sprookjesachtig, decor voor de grote shows daar. Morgen ben ik er eindelijk weer! Pasjes ophalen en we kunnen dan hopelijk weer mooie fotos en videos schieten de komende dagen!
    Ben benieuwd naar je beeldmateriaal. Op de foto's ziet er erg goed uit

    Comment


      #47
      Veel plezier voor degene die gaan he!
      Hopen dat het weer een beetje mee zit

      Comment


        #48
        Vanmiddag aangekomen in chantilly. Het was echter een rare bedoeling. Na lang wachten onze pasjes gehad. Maar helaas nog geen toestemming gehad en\of pyropassen gehad om op het terrein te mogen gaan. Nu hoor ik zo juist dat er deze nacht op het terrein is ingebroken en dat er shells gejat zijn..

        Het terrein is wel bewaakt maar is echt gigantisch groot. Dus in een onbewaakt ogenblik is het dus mogelijk om op het terrein te geraken. Maar het verklaard dus waarom men zo nerveuis deed over deze toestemming.. Het verziekt in ieder geval voor mij op dit moment wel om beelden te mogen maken op het terrein

        Morgen hoor ik meer, en is er iemand bij die me het een en ander kan vertalen naar het engels. Want zoveel frans op zo korte tijd is voor mij net even teveel vertalen in me kop
        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

        Comment


          #49
          Oei, das even minder nieuws dan zeg! Hoe gek kun je mensen ook krijgen hea? Ik hoop in ieder geval dat ze dit op een goede en creatieve manier op kunnen lossen. Of worden er gewoon weer wat shells uit de bunkers gehaald? Zou jammer zijn als dit negatief uit pakt voor de show!

          Comment


            #50
            en jack, kun je ons al wat meer vertellen?
            ffffffffff

            Comment


              #51
              Eerste dag zit erop. Het weer zat helaas niet echt mee, maar ach, het was vol te houden. Het kwam allemaal wat laat en langzaam op gang, maar na een tijdje werden er toch aardig wat vette thema's geschoten. En zeker weten dat 150mm niet de max was ;)
              Denk dat ik de opzet van 2008 leuker vond maar heb me zekers weten goed vermaakt. Hopelijk morgen beter weer en wederom een paar vette bommetjes!

              Comment


                #52
                Het begon gisteren tegen 22:00 uur aardig te spoken met harde wind en regen. Daarom werd het vuurwerk ook uitgesteld naar 23:00 uur. Echter mocht dat niet baten.. want het was niet echt een pretje om in de harde wind en slag regens naar die shows te kijken. Toch klaarde het deels op zo halverwege de shows. Maar de wind die bleef.

                Leo, heb jij sta of zit plaatsen? Anders kunnen we nog wel ff meeten als je wil vanavond Max kaliber is echt "maar" 150mm. er is wel een mine de lucht ingegaan van 200mm.. hahaha Dat was een kamuro crackling mine.. Ze waren zeker bang dat we het niet goed konden zien ofzo als ze een kleiner kaliber zouden pakken hahaha.

                Maar goed, hier alvast trouwens wat fotos van gisteren:






















                zo, vanavond gaan we voor ronde 2!
                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #53
                  Geile foto's man, ziet er weer helemaal fantastisch uit. Ik neem aan dat we nog wel een filmpje kunnen verwachten ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Geile foto's man, ziet er weer helemaal fantastisch uit. Ik neem aan dat we nog wel een filmpje kunnen verwachten ?
                    Ja, maar dat doe ik pas als ik thuis ben. De mpload snelheid is zo traag als dikke stront door een trechter, mèt koffiefilter.. een postduif is haast nog sneller hahaha.

                    Maar op youtube is al wel 1 filmpje opgedoken. Het is niet echt super kwaliteit, en niet echt heel representatief van wat ik zag, maar het is in ieder geval wat:

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                    Comment


                      #55
                      Toch is het duidelijk te zien dat het een mooie show was, jammer dat die bomen een deel van het spektakel aan zicht ontnemen.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #56
                        Toffe foto's RB, mooi recht ervoor ook. Wij hebben staanplaatsen, jij ook zo te zien? Waar sta je vanavond? Dan probeer ik je ff op te zoeken.

                        Bizar dat het maar 150mm was... ik zou zweren zeker een aantal 8 inchers gezien te hebben
                        Die film- en duelthema's waren tof gisteren. Ben benieuwd hoe en wat ze vanavond doen. En dat het droger is haha.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                          Toffe foto's RB, mooi recht ervoor ook. Wij hebben staanplaatsen, jij ook zo te zien? Waar sta je vanavond? Dan probeer ik je ff op te zoeken.

                          Bizar dat het maar 150mm was... ik zou zweren zeker een aantal 8 inchers gezien te hebben
                          Die film- en duelthema's waren tof gisteren. Ben benieuwd hoe en wat ze vanavond doen. En dat het droger is haha.
                          thx , credits gaan naar Gerdo die heeft de fotos gemaakt.


                          ik sta aan de overkant, want als je staan plaatsen hebt dan zit je op dat grasveld. Ik ben in ieder geval te vinden op\rond de stenen trappen in het midden. Hadden jullie niet veel last van de rook, neerslaand goud en andere vuurwerk resten?

                          Ik moet zeggen dat de thema's inderdaad leuk en verassend zijn! Vanavond gaan we dan nog eens voor een 2e ronde. En hopelijk beter weer!
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #58
                            Ah oke, daar kunnen wij niet komen volgens mij. Wij zitten idd in t gras. De rook viel nog wel mee, maar wel een paar keer gouden regen op ons dakje gehad haha, en stukken vd shells

                            Vanavond zelfde soort programma zag ik. Ben benieuwd. Het weer lijkt wel oke nu. Af en toe een buitje, maar later vanavond zou iets beter zijn.

                            Slechts enkele filmpjes gemaakt, zal ze bij thuiskomst ff uppen.

                            Comment


                              #59
                              Ok, vandaag dus exact hetzelfde programma. Wel een stukje beter dan gisteren, vooral door minder wind, maar ook de timing op de muziek was strakker. Nog meer genoten dan gister dus

                              Nu ff nagenieten en maandag weer naar NL

                              Comment


                                #60
                                Gister laat thuis en vandaag de eerste filmpjes gelijk maar effe ge-upload

                                Het is niet de allerbeste kwaliteit geworden, maar er zitten toch zeer leuke stukjes bij. Enjoy!

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment

                                Working...
                                X