Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fête du Lac d'Annecy 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Edit:

    Heb 4 kaarten besteld
    Was even een gedoe om er doorheen te komen met dat rare taaltje en dan is de bestelling ook nog eens verlopen maar het is uiteindelijk gelukt!

    Chaises ROUGES rij H

    Kan niet wachten tot 4 augustus!
    Laatst aangepast door recemonster; 7 May 2012, 22:19.

    Comment


      #17
      Er is een echt hele goede camping vlakbij Annecy effe weg uit de drukte.
      In Menton Saint-Bernard. denk 10 minuten lopen vanaf vuurwerklocatie.
      Het is de enige camping in dit dorpje aan het meer van Annecy maar wel een van de betere.

      Groet,

      Comment


        #18
        Ik wacht nog steeds op mijn kaarten, zal morgen maar eens bellen richting Frankrijk. Want wil dit niet mislopen!

        Comment


          #19
          Voor de liefhebbers nog een klein stukje film gevonden op youtube van Annecy Fête du lac d'Annecy 2011:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          *filmpje is niet van mij*

          Comment


            #20
            De kaarten zijn binnen, nu nog even een goede camping/hotel zoeken rondom Annecy en dan goan! We hebben er zin in!

            Comment


              #21
              Daar is hij dan, 70 minuten vol pyro genot, pilsje erbij en genieten maar!!

              Comment


                #22
                Mooi gefilmd! geluid is ook erg goed en de show was natuurlijk fantastisch

                Comment


                  #23
                  wauw, geweldig! mooie film Jaco!

                  lijkt me echt super, een show van ruim een uur.. moet toch echt genieten zijn.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door davinstyle Bekijk bericht
                    wauw, geweldig! mooie film Jaco!

                    lijkt me echt super, een show van ruim een uur.. moet toch echt genieten zijn.
                    Je zult misschien denken dat 70 minuten toch wel het maximum is, maar de tijd ging zo snel voorbij, heb echt genieten, ik hoop volgend jaar weer

                    Comment


                      #25
                      Ziet er inderdaad zeer goed uit. Enig idee wanneer het volgend jaar is? Is even kijken of het in mijn vakantie valt.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                        Ziet er inderdaad zeer goed uit. Enig idee wanneer het volgend jaar is? Is even kijken of het in mijn vakantie valt.
                        Elk jaar rond de 4e (altijd op zaterdag) meende ik en de week erop is vaak Geneve, dus als je die twee mee kunt pakken, pak je 2 fantastische grote shows mee!

                        Comment

                        Working...
                        X