Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Düren, 01-08-2014

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Düren, 01-08-2014

    Stad/dorp: Düren
    Locatie: Annakirmesplatz
    Datum: 1 augustus 2014
    Tijdstip: Na 22:00 uur
    Schietbedrijf: Steffes Ollig?
    Max. kaliber: 150 mm?
    Bijzonderheden: Vuurwerk na kermis

    Das große Brillantfeuerwerk begeistert die Besucherinnen und Besucher der Annakirmes jedes Jahr aufs Neue. Etwa 20 Minuten dauert das Spektakel am Kirmesfreitag, das nicht nur vom Annakirmesplatz aus gesehen werden kann.

    Beelden van afgelopen jaar:
    Laatst aangepast door tristen; 2 January 2014, 22:23.

    #2
    Aanwezig, altijd mooi!

    Comment


      #3
      Jammer dat het op 1 augustus is.. dan zit ik in Zwitserland
      https://www.facebook.com/fallasfans

      Comment


        #4
        ja zeker weer heen.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #5
          Ja, ik denk dat ik er wel weer ben voor 4e jaar op rij maar laat ze die show nu eens echt 20 minuten duren. Het lijkt wel iets minder te worden elk jaar.
          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

          Comment


            #6
            Het was afgelopen jaar een hele vette show, sommige verklaarde me voor gek dat ik een 6 uur retourtje voor deze show deedt, heb toen in 1 week 2x duren gehad en 1x kapellen, was wel net iets te gek.
            Achja zie het wel tegen die tijd, vondt het een lekkere show om zo dicht op te staan.
            De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

            Comment


              #7
              hier probeer ik bij te zijn, hopelijk met Vuurvent
              Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

              Comment


                #8
                Wie weet dat ik er nog wel bij ben, het hangt een klein beetje van andere shows af (Annecy, Geneve etc).

                Comment


                  #9
                  Ik ben van plan voor het eerst dit jaar hierheen te gaan, het is alleen wel 3 uur heen en 3 uur terug rijden. Maar dat is het sowieso waard lijkt mij, ziet er als een kort maar krachtige show uit met mooie kwaliteit shells.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Ik ben van plan voor het eerst dit jaar hierheen te gaan, het is alleen wel 3 uur heen en 3 uur terug rijden. Maar dat is het sowieso waard lijkt mij, ziet er als een kort maar krachtige show uit met mooie kwaliteit shells.
                    ik ben vorig jaar ook geweest, ook een lange rit moeten maken, maar ik vondt het waard. vanwege dat je er zo dicht op kan staan.
                    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurvent Bekijk bericht
                      ik ben vorig jaar ook geweest, ook een lange rit moeten maken, maar ik vondt het waard. vanwege dat je er zo dicht op kan staan.

                      Om aan te geven hoe dicht op je staat.
                      Wij konden de sterren koppen... letterlijk!!
                      www.youtube.com/akhfireworksteam

                      Comment


                        #12
                        hoop er weer bij te zijn

                        Comment


                          #13
                          Dit jaar staat de olympia looping en sky fall er ook nice!

                          It's the largest portable coaster in the world and the only one to feature five loops, which are more circular than the loops on most other coasters so they ...

                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #14
                            Duren idd altijd mooi. Kermis erbij is ook altijd top. Dit jaar weer van de partij!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kwakkebol Bekijk bericht
                              hier probeer ik bij te zijn, hopelijk met Vuurvent

                              Word hem niet,, Andere verplichtingen die dag en de dag erna
                              Passie voor Vuurwerk - BMW - PSV

                              Comment

                              Working...
                              X