Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyronale 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pyronale 2012

    The participants:

    Luso Pirotecnia (Portugal)
    Göteborgs FyrverkeriFabrik (Sweden)
    Apogée Fireworks (Canada)
    Feuerwerke Jost (Austria)
    Bugano (Switzerland)
    Surex (Poland)

    Information from Surex.

    #2
    Thanks Piotr!

    Göteborgs FyrverkeriFabrik uit Zweden, daar zijn toch alle ogen nu wel op gericht toch? Lijkt me zeker gaaf om een keer mee te maken want de dingen die ze daar maken en kunnen neerzetten tijdens zo'n show is echt ongekend. Ze winnen ook festival na festival en dat is niet voor niets.

    Maar daarnaast ook andere grote namen zoasls Bugano en Surex, lijkt mij een mooi evenement dit! Nog even wachten op meer informatie.

    Comment


      #3
      Ja ja dit is wel een zeeeeer goed programma!!
      vooral Goteborg natuurlijk maar ook Bugano en Surex mogen er wezen!
      Ik zal eens kijken of ik dit mee kan gaan maken want dit is toch echt wel de moeite

      Comment


        #4
        Surex en Göteborg daar moet ik sowieso bij zijn!!
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #5
          Pyronale vindt plaats op 7 en 8 september!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
            Pyronale vindt plaats op 7 en 8 september!
            Staat in m'n agenda.

            thnx

            Comment


              #7
              Berlijn?

              Als ik dan niet op vakantie ben, dan ga ik hier zeker heen!

              Comment


                #8
                Zojuist kaarten besteld!! Na wat gekloot is het me gelukt te bestellen hehe,heb er zin in!!

                Comment


                  #9
                  Ook ik ben van plan hier naartoe te gaan..
                  6 shows in 2 dagen.. lijkt me echt super om een keer mee te maken!

                  Nu ken ik Gotenborg vooral van de Pyromusicals.. worden er bij Pyronale ook pyromusicals geschoten? Of zijn dit ''gewone'' shows?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                    Ook ik ben van plan hier naartoe te gaan..
                    6 shows in 2 dagen.. lijkt me echt super om een keer mee te maken!

                    Nu ken ik Gotenborg vooral van de Pyromusicals.. worden er bij Pyronale ook pyromusicals geschoten? Of zijn dit ''gewone'' shows?
                    Het gaat hier om pyromusicals,en in totaal zijn er 8 shows!
                    op allebei de avonden is er een afsluitende show

                    groeten JefFreak

                    Comment


                      #11
                      Kijk, dat maakt alweer heel wat duidelijk
                      Het lijkt me echt een superweekend om een keer mee te maken.
                      Eerst even toeleven naar Fallas nu, en dan ga ik zeker kijken wat hier de mogelijkheden voor zijn.
                      Hotelletje voor 2 nachten en dan een treinkaartje of vliegticket!

                      Ben benieuwd

                      Comment


                        #12
                        Net de kaarten binnen gehad.ik zeg er wel bij als je zit plaatsen wil wees er dan snel bij want de verkoop gaat behoorlijk snel!

                        Comment


                          #13
                          Mooi te combineren met een weekendje Berlijn, waar ik sowieso nog een keer graag heen wil
                          Alleen jammer dat het pyromusicals zijn. Vind het 9 van de 10 keer niks toevoegen, en juist afbreuk doen aan de show…. En ik heb een hekel aan musicals
                          One shot

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
                            Mooi te combineren met een weekendje Berlijn, waar ik sowieso nog een keer graag heen wil
                            Alleen jammer dat het pyromusicals zijn. Vind het 9 van de 10 keer niks toevoegen, en juist afbreuk doen aan de show…. En ik heb een hekel aan musicals
                            Dan vraag ik me toch wel af of je ooit een goede pyromusical hebt gezien?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
                              Dan vraag ik me toch wel af of je ooit een goede pyromusical hebt gezien?
                              Ik heb wat filmpjes van Pyronale gecheckt maar die kunnen mij niet bekoren iig.

                              Wat is volgens jou dan een goede pyromusical? Doe eens een link?
                              One shot

                              Comment

                              Working...
                              X