Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover, 2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    20e Internationaal Vuurwerkfestival Hannover, 2010

    De Datums en landen voor de 20e jubileum editie van Hannover is bekend gemaakt

    *trom geroffel*

    15 mei 2010 Duitsland - Pyro-Star-Produktion
    29 mei 2010 Australie - Foti International Fireworks
    21 augustus 2010 Italie - Ipon Fireworks
    04 september 2010 Zweden - Göteborgs FyrverkeriFabrik
    18 september 2010 China - Vulcan Pyrotechnics (winnaar 2009)


    Het is een interessante lijst geworden. De duitse deelnemer die zegt me eerlijk gezegd niks. uiteraard is de winnaar van dit jaar, Vulcan er ook weer bij. Foti heb ik in 2005 in Hannover al mogen zien. Die vond ik een tikkeltje tegen vallen. Ze gebruikte mijn inziens iets teveel cakeboxen toen. Toch hadden ze hele hele mooie bommen.


    foto: Ipon in Hannover 2005

    De Italiaanse firma Ipon heb ik voor het laatst in 2005 in Hannover mogen zien. Een prachtige show, mooi op muziek geschoten. en een erg lekkere Italiaanse finale! En natuurlijk mag op deze jubileum editie de firma Goteborg niet ontbreken, deze schoot voor het laatst ook in 2005 in Hannover! Bij gotenborg zal ik er zeker bij zijn!


    Gelieve deze informatie niet zonder toestemming en bron vermelding over te nemen!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Een onvoorstelbaar interessant deelnemersveld. Om je vingers bij af te likken.
    Jammer dat Hannover zo ver is en dat het festival niet in een paar dagen achtereen geschoten wordt. Anders had ik zeker een paar dagen hotel geboekt.

    Hier de flyer van het festival:

    Comment


      #3
      FEUERWERKnet — 16 mei 2010 — Für Youtube geschnittene Version des Wettbewerbsbeitrages des deutschen Konsortions aus "Rohr Feuerwerke", "IP" und "Das Feuerwerk" am 15.05.2010 beim 20. Internationalen Feuerwerkswettbewerb in Hannover-Herrenhausen.


      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #4
        Als dit de voorbode is van wat nog komen gaat dan mogen de freaks die in Hannover e.o. wonen in hun handen wrijven. Dit is echt een machtig mooie show. Thnx voor het delen
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Als dit de voorbode is van wat nog komen gaat dan mogen de freaks die in Hannover e.o. wonen in hun handen wrijven. Dit is echt een machtig mooie show. Thnx voor het delen
          Mwah.. ik vond het begin wel mooi. Er zaten ook best wat leuke stukken in. Maar de finale vond ik echt maar matig. Wacht maar totdat Gotenborg zn trukendoos weer eens opentrekt de 4e September
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            Foti Fireworks (Australie) 29 mei 2010
            filmed by: Feuerwerkswettbewerb


            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #7
              ligt het aan mij , of zit er geen geluid bij deze videos?
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                ligt het aan mij , of zit er geen geluid bij deze videos?
                Ik denk dat je nieuwe geluidskaart kapot is lol.. nee klopt, hier ook geen geluid helaas.

                Comment


                  #9
                  Feuerwerkswettbewerb Hannover Team Australien (Foti)
                  filmed by Pyromil0



                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    hmmm.. vond het een beetje een blokken parade, en niet écht op de muziek. Er zaten best leuk stukken in. Maar het kon me niet echt boeien. ik kreeg een beetje een dejavu met hannover 2005 toen ik ze daar ook al bezig heb gezien.,. toen was het ook al een blokken parade.. alleen dan met nog wat betere kwaliteit bommen.
                    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                    Comment


                      #11
                      HD | Hannover 2010: Australien - Foti (Cut) [Feuerwerk, Fireworks]
                      gefilmd door: Feuerwerk.net

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                        hmmm.. vond het een beetje een blokken parade, en niet écht op de muziek. Er zaten best leuk stukken in. Maar het kon me niet echt boeien. ik kreeg een beetje een dejavu met hannover 2005 toen ik ze daar ook al bezig heb gezien.,. toen was het ook al een blokken parade.. alleen dan met nog wat betere kwaliteit bommen.

                        You are right...they used a lot of cakes...

                        So it was not very synchron.
                        But still a nice and happy firework ;)

                        rgds

                        Pyromil0
                        Laatst aangepast door Pyromil0; 12 June 2010, 11:18.
                        [YOUTUBE]http://www.youtube.com/user/Pyromil0[/YOUTUBE]

                        Comment


                          #13
                          21 augustus 2010 is het de beurt aan Italie - Ipon Fireworks schiet.

                          Hier de officiele flyer van het organiserend comite:

                          Comment


                            #14
                            Gaan er nog mensen naar Goteborg overmorgen?

                            Grtz Kevin

                            Comment


                              #15
                              Tjonge jonge, ben samen met Derk/Gerko en Nellis naar Hannover geweest om Gotenborg te gaan bekijken. En wat hebben we weer een heerlijke show gezien. Mooie produckten perfecte timming en produckt kennis. Ik heb genoten...!!

                              Ik hoop dat de film snel online komt.

                              Grtz Harm....

                              Comment

                              Working...
                              X