Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Comment


      Zojuist nog even de laatste pagina's van dit topic doorgelezen. Ik wil namens het Vuurwerkcrew Team iedereen bedanken voor de prachtige beelden en leuke reacties op onze show. We zijn nog steeds aan het nagenieten van de geweldige dag. Bij het bekijken van de films krijg ik nog steeds kippenvel als ik de reactie van het publiek hoor net na de VWC Battle show. Ik denk dat de rest van het team dit ook ervaart!

      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
      Ik wil trouwens die Crackling Chry 3.0 hebben! Wat een ding!
      Ja jammer dat deze cake helaas niet in Nederland te koop is. Ik had hem al eerder op film gezien en had al snel door dat deze wat heftiger is dan de 2.0. Per 2 in de show was echt te gek!

      Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
      Machtig verhaal! Man wat een believing. Wij zagen al van de kant af dat goed was en hadden er het volste vertrouwen in! Gefeliciteerd en bedankt!
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreak040 Bekijk bericht
      heerlijk verslag om te lezen inderdaad Jordi plezier van een echte liefhebber straalt eraf!
      Dikke proficiat met de 1e plek
      Bedankt voor de mooie complimenten! Lijkt me leuk om bij een volgende Zena Trophy meer forumleden te ontmoeten. Met alle activiteiten, het opbouwen van de show, voorbereiden, show herstellen etc. is dit er een beetje bij ingeschoten.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment




        !!!WIN!!!
        Foto's gemaakt op de Zena Trophy 2017? Stuur ze naar ons toe en maak kans op € 250 aan vuurwerk!
        Foto’s sturen naar [email protected]
        Alle inzendingen dienen binnen te zijn vóór 20 oktober 2017.
        Winnaar wordt bekend gemaakt op 27 oktober 2017.

        Voorwaarden:
        grootte vanaf minimaal 1 Mb;
        de foto’s moeten digitaal aangeleverd worden, in een resolutie van (minimaal) 800 x 600 pixels. Kleinere foto’s doen niet mee aan de wedstrijd en worden dus niet geaccepteerd;
        foto’s dienen gemaakt te zijn op de Zena Trophy 2017 ;
        zonder water/beeldmerk;
        er is geen garantie tot plaatsing;
        de deelnemer verklaart de rechthebbende te zijn van de ingezonden foto’s.
        LVC is gerechtigd foto’s te plaatsen zonder fotocredits;
        LVC is gerechtigd om de foto’s te gebruiken in al haar media en publicitaire uitingen;
        ingezonden foto’s kunnen niet worden teruggetrokken;
        mocht blijken dat op het geüploade materiaal copyright van anderen rust, dan aanvaardt de LVC geen enkele aansprakelijkheid.
        HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

        Comment


          Zo, voor de echte Zena Trophy verslaafden nog wat extra beelden:



















          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            Mooie beelden weer vuurwerkkoning, bedankt voor het delen! Sfeervol en wat kan je ver inzoomen zeg.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Zit weer geweldige beelden tussen mensen, bedankt voor de moeite die jullie er weer in hebben gestopt om het met iedereen te delen .
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Nog ff compilatie gemaakt met foto's en video's!

                Let op: oldschool hakkuh deuntje eronder geplakt!

                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  WIE KAN MIJ VERDER HELPEN?

                  tijdens de trophy werd er door een paar teams een blokje gebruikt met rood, geel en blauw/paars in de uitwerking...

                  ben al even aan het zoeken geweest maar kan niet achterhalen welk product dit is. wie wel?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door mark8585 Bekijk bericht
                    WIE KAN MIJ VERDER HELPEN?

                    tijdens de trophy werd er door een paar teams een blokje gebruikt met rood, geel en blauw/paars in de uitwerking...

                    ben al even aan het zoeken geweest maar kan niet achterhalen welk product dit is. wie wel?

                    De eerste Schoten van de Triumph?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door mark8585 Bekijk bericht
                      WIE KAN MIJ VERDER HELPEN?

                      tijdens de trophy werd er door een paar teams een blokje gebruikt met rood, geel en blauw/paars in de uitwerking...

                      ben al even aan het zoeken geweest maar kan niet achterhalen welk product dit is. wie wel?
                      Dat is de Red&Purple Peony. Geweldig blokje met opvallende burst en naast rode en paarse, ook nog oranje sterren.

                      Comment


                        Die zaten o.a. in onze show, zijn super mooie cakes. Vorig jaar met alleen rode en paarse sterren, deze versie heeft ook oranje sterren er tussen zitten. In dezelfde serie ook een cake met alleen blauwe peony's, heerlijk rustig tussen al dat drukke bonte gedoe.. Mooi spul.
                        www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                        Comment


                          Prachtige cake inderdaad.....was zelf ook verbaasd over de kleuren en de spreiding....topper hoor!

                          Comment


                            Hier issie dan!! De officiële aftermovie van Zena Trophy 2017, het was een gruwelijk feest!



                            Credits:
                            Music by: Jay Reeve -> https://www.youtube.com/watch?v=KYg1TGYdeec
                            Video by: www.digitalflyproductions.nl
                            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

                            Comment


                              hoe heet de cake met die gekleurde mines rood, blauw, paars en groen?
                              https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht
                                Hier issie dan!! De officiële aftermovie van Zena Trophy 2017, het was een gruwelijk feest!

                                Dat was het zeker! Wat een supervette film

                                Comment

                                Working...
                                X