Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AFGELAST] Zena Trophy 2016 - 24 september 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wees eerlijk de meeste mensen komen toch voor de mascleta en spektakel show.
    En ja ondanks dat het met de trophy zelf begonnen is vandaar de naam ook.
    Gaat het mensen over het algemeen wel om het spektakel.


    Ps: een max van 4 teams met een hoger budget is zeker een goed idee.
    Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
    Sja daar is het wel mee begonnen ja, maar mijn ervaring is dat de meeste mensen de Trophy zelf het minst interesseerd.

    Ik zou persoonlijk voor nog minder teams gaan, en een nog hoger budget. 3 of 4 serieuze teams, met serieuze shows.

    Maar hoe het nu is ook prima wat mij betreft.
    Enjoy dont destroy i love fireworks

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
      Een purist misschien, maar met een goede reden. Jij was er duidelijk niet bij in 2006. Dat was echt iets unieks hoor. Als ik nu zie waar Zena staat, dan hebben ze een grote ontwikkeling doorgemaakt sinds 2006. Maar ze moeten inderdaad de kern van de Trophy niet uit het oog verliezen.
      Nounounou..

      Ik ben er elke editie bij geweest.

      Comment


        #33
        ik ben er ook weer bij

        Comment


          #34
          Na vorig jaar ook zeker weer van plan af te reizen naar dit superspektakel bij onze zuiderburen...

          Comment


            #35
            Zeker ook weer aanwezig! Alleen een vraag, Kan er niet wat beter bier komen...
            Fuochi D'Artificio!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
              Zeker ook weer aanwezig! Alleen een vraag, Kan er niet wat beter bier komen...
              gemeentepils

              Comment


                #37
                Ik stel voor dat ze een samenwerking aan gaan met Red Bull en Jupiler. Dan gaat Red Bull met vliegtuigen stunten door het vuurwerk heen terwijl wij hard werken om de voorraad van Jupiler op 0 te zetten.
                "I came in like a crackling ball."

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                  gemeentepils
                  haha dat is een deal ik stem voor hertog jan.
                  Enjoy dont destroy i love fireworks

                  Comment


                    #39
                    Doe maar alcohol-vrij, krijgen we niet weer van die dronken debielen... :')

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                      Doe maar alcohol-vrij, krijgen we niet weer van die dronken debielen... :')
                      Haha daar heb je ook wel zeker gelijk in ja niet iedereen kon even goed tegen ene p-aar biertjes.
                      Enjoy dont destroy i love fireworks

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                        Doe maar alcohol-vrij, krijgen we niet weer van die dronken debielen... :')
                        Ben ik het niet mee eens! Ja er zijn mensen die er niet tegen kunnen, maar moet je het daarom helemaal verbieden? Ik drink graag me biertje tijdens de Trophy, maar last hebben ze niet van mij.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          Ben ik het niet mee eens! Ja er zijn mensen die er niet tegen kunnen, maar moet je het daarom helemaal verbieden? Ik drink graag me biertje tijdens de Trophy, maar last hebben ze niet van mij.
                          Snap ik. Zat ook wel een vleugje sarcasme in ;).
                          Toch, als je een paar pagina's terug gaat heb ik een volledige onderbouwing waarom ik vind dat bier toch niet zo heel belangrijk is...

                          Achja, het is niet mijn festival, bier brengt veel mensen... Maar ik ga voor het vuurwerk.

                          Maar voor een genuanceerde overweging over het bier, zie pagina een, of klik : http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post758385

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                            Snap ik. Zat ook wel een vleugje sarcasme in ;).
                            Toch, als je een paar pagina's terug gaat heb ik een volledige onderbouwing waarom ik vind dat bier toch niet zo heel belangrijk is...

                            Achja, het is niet mijn festival, bier brengt veel mensen... Maar ik ga voor het vuurwerk.

                            Maar voor een genuanceerde overweging over het bier, zie pagina een, of klik : http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post758385
                            Snap ik, we houden er verder ook wel over op, maargoed vind toch dat het de taak vd organisatie is om irritante mensen eruit te schoppen!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                              Snap ik, we houden er verder ook wel over op, maargoed vind toch dat het de taak vd organisatie is om irritante mensen eruit te schoppen!
                              Goede conclusie. Ik kan het hier wel mee eens zijn inderdaad. Beste van beide werelden .

                              Ik ben er in ieder geval bij, wederom om alles vast te leggen.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                                Ik stel voor dat ze een samenwerking aan gaan met Red Bull en Jupiler. Dan gaat Red Bull met vliegtuigen stunten door het vuurwerk heen terwijl wij hard werken om de voorraad van Jupiler op 0 te zetten.
                                Dat heeft men toen der tijd ook geprobeerd in Bullingen (zei het met modelvliegtuigjes) maar dat mocht helaas niet i.v.m. de brandstof in de vliegtuigjes boven het opbouwen van het vuurwerk.

                                Comment

                                Working...
                                X