Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2014 - "The Product Demo"

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena Trophy 2014 - "The Product Demo"

    Hier bij de complete demo in 1 keer voor de liefhebber. Ik vond hem zelf rommelig en kon de producten niet goed onderscheiden. De serie cakes werden in 1 keer de lucht in geschoten, waardoor je niet goed kon zien wat de verschillen in de cakes waren, dat moet echt anders tijden een product demonstratie.

    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    #2
    Volledig mee eens.

    Comment


      #3
      Ik was er zelf ook, maar waar ik stond kon je het geluid van de speakers helemaal niet horen, dus ik had eigenlijk ook geen flauw idee wat er geschoten werd.

      Comment


        #4
        Zonde zeg.. Dit kan toch niet de bedoeling zijn geweest zou je denken..

        Comment


          #5
          De term "demonstratie" kun je natuurlijk breed interpreteren.
          Wij verwachten stuk voor stuk producten, of maximaal 3 posten naast elkaar, met 1 product per post.

          Dit was gewoon alles-in-een-keer-wegbeuken. Doorlontboxen die in ineens de lucht ingeschoten worden, met 2 stuks per post, x 4 posten... Alsof er nog niet genoeg rook bleef hangen

          Wat mij betreft hadden ze beter 1 product x 3 posten geschoten, zodat iedereen een redelijk goed beeld bij het product heeft. Vervolgens jaag je een grotere hoeveelheid de lucht in, om te laten zien hoe ze in 'show-vorm' toegepast kunnen worden.

          Comment


            #6
            Vond de finale van deze demo daarentegen dan toch wel weer erg lekker hoor!

            Comment

            Working...
            X