Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena trophy carpooltopic 2014.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena trophy carpooltopic 2014.

    Bijdeze een carpooltopic wat alleen bedoelt is voor de Zena Trophy 2014.

    Deze topic gaat dicht als de Zena Trophy is geweest.

    Voor verder carpooling voor het gehele jaar verwijs ik jullie naar:


    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Ik zoek nog een lift
    Deze week bevestiging gekregen dat ik niet hoef te werken, dus ik kan gelukkig ook naar de Trophy! Nu nog een lift zien te krijgen vanuit Wageningen. Mensen die vanuit het noorden komen en de A50 langs Renkum nemen, daar kan ik ook zo opstappen!
    Ik ben van plan om te pitten op de camping en heb ook een tent. Vorig jaar erg veel lol gehad op die camping Dus als mijn lift niet snurkt, mag die ook in mijn tent liggen Maar ik vind het ook prima om dezelfde avond nog huiswaarts te rijden.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      Zena Amersfoort organiseert busreis!
      Ga naar de winkel en schrijf je in! Cruquius 104 te Amersfoort.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
        Ik zoek nog een lift
        Jorik, ik ga sowieso ook naar de Trophy.
        Even afwachten wat Jawe en Sigaar van plan zijn. Ik vind het niet erg om op de camping te slapen, dan kan er tenminste een lekker biertje genuttigd worden.

        Dezelfde avond terug is ook een optie. Neem van de week even contact met mij op aub

        Comment


          #5
          ik zoek ook nog een lift

          Groetjes,

          Remco

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door remcotje909 Bekijk bericht
            ik zoek ook nog een lift

            Groetjes,

            Remco
            wel vermelden waar welke plaats-omgevingwel zo makkelijk.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
              Jorik, ik ga sowieso ook naar de Trophy.
              Even afwachten wat Jawe en Sigaar van plan zijn. Ik vind het niet erg om op de camping te slapen, dan kan er tenminste een lekker biertje genuttigd worden.

              Dezelfde avond terug is ook een optie. Neem van de week even contact met mij op aub
              Ik ben er gewoon bij.
              Jawe gaat 21-09 met vakantie, waarschijnlijk gaat hij niet.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #8
                Hoi,

                Ik zoek nog een lift.

                Plaats: Arnhem, maar ik ben bereid te reizen naar de plaats wat diegene het liefst heeft. Dit is gewoon verschrikkelijk gaaf om mee te maken. Ik heb geen auto namelijk.

                Ik blijf overnachten op de camping.

                Plaats: Arnhem

                Groetjes,

                Remco

                Comment


                  #9


                  Goed topic
                  One shot

                  Comment


                    #10
                    Hallo Wij van Zena Vathorst hebben een oplossing als je problemen hebt met vervoer! zoals hierboven als vermeld staat in de poster bieden we je busreis aan, Je Betaald 20 euro en je Krijgt aan tegoedbon om vuurwerk van te kopen de waarde van deze bon is 25 euro. Daarnaast gaan we dezelfde avond terug en wil je blijven slapen op je camping kan je ook met ons mee rijden! We zitten vlak naast een trein Station dus als je ergens aders vandaan moet komen is het makkelijk te doen. Wil je met ons mee laat het me weten via de e-mail :[email protected]

                    Groeten Dave en Jeroen Brandsen van Zena Vuurwerk Vathorst

                    Comment


                      #11
                      Nog even iets kleins erbij we geven je ook een drankje op de heen en terug weg!

                      Comment


                        #12
                        Ik zou graag willen komen omdat ik met zware problemen kamp ... Wil mezelf graag trakteren op een uitje..
                        Woon in Zuid-Limburg maar heb geen vervoer . Iemand die uit Zuid limburg gaat en waarmee ik kan mee rijden ? Ook graag weer door diezelfde persoon worden afgezet thuis .. Krijg helaas de 23e pas geld , dus hoop sowieso al dat ik kan ivm financiën. Benzinegeld krijg je dan ook zeker wat ..

                        Zou me echt heel leuk lijken en ben ook nog nooit echt naar een Vuurwerk "festival" geweest.

                        PM me a.u.b. als je me zou willen oppikken / afzetten op diezelfde avond
                        Laatst aangepast door BHORaket; 15 September 2014, 21:23.

                        Comment


                          #13
                          Zou ik mee kunnen rijden met iemand? Woon in Den Bosch.
                          Ik staat niet op de camping het liefst ga ik in avond weer naar huis.
                          Eventueel kunnen we een geschikte ophaal plek afspreken.

                          Alvast bedankt,
                          Gr. Daan

                          Comment


                            #14
                            2 plekkies vrij in de auto! Vertrek vanaf venray-venlo-roermond-sittard mogelijk
                            https://www.facebook.com/fallasfans

                            Comment


                              #15
                              Hallo allemaal,

                              Super veel zin in morgen. Maar... het slechte nieuws is, dat niemand ons op kan halen bij Zena Trophy op zondag.

                              Ik en een vriend blijven tot zondag daar (camping).

                              Is er iemand bereid om ons 2tjes af te zetten in Eindhoven/Valkenswaard? Als het maar een station is, waar we op kunnen stappen (bus).

                              Anders kunnen wij helaas niet gaan.. We hebben ons er erg op verheugd zoals ieder ander.

                              Graag PB.

                              Alvast bedankt,
                              Fireworkfan007

                              Comment

                              Working...
                              X