Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena trophy 2014 gaat door !!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Graffiti special: BATTLE OF THE ARTISTS!


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	nieuw graffiti post.jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,5 KB
ID:	1550022

    Comment


      #77
      Van de partij met hetzelfde groepje als vorigjaar ongeveer, vanmiddag even partytentje gehaald. Zitten we iniedergeval droog!
      [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
        Vorig jaar betrof het bij de demo alleen producten die voor de Nederlandse markt bedoeld zijn.
        Dat zal dit jaar anders zijn zowel nieuwe producten voor de Belgische als de Nederlandse markt!
        HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

        Comment


          #79
          Hopelijk schieten ze dit jaar dan ook de volledige schietlijst, en niet van elke cakebox 1 cake.
          Sommige producten werden zelfs helemaal niet getoond, best veel volgens mij!
          075 zaantjee

          Comment


            #80
            Hoppa, vetste show van Europa!
            Check: http://www.zena-trophy.com/vuurwerk/spektakelshow

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkspektakelshow.png
Vertoningen:1
Grootte:701,6 KB
ID:	1550026

            Comment


              #81
              Ik ben aanwezig! Kan niet wachten tot het 20 september is

              Comment


                #82
                we zijn er ook bij ik heb net men resevering ontvangen en gelijk een reactie gestuurd.
                Enjoy dont destroy i love fireworks

                Comment


                  #83
                  Doe jij het veilig?
                  Check: http://www.zena-trophy.com/fun/workshop

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	veilig-vuurwerk-afsteken.png
Vertoningen:1
Grootte:971,8 KB
ID:	1550033

                  Comment


                    #84
                    Even een ideetje:

                    Het Carpooltopic! Het duurt misschien nog eventjes maar ik en andere freaks met mij denk ik zo, zouden hier graag bij aanwezig willen zijn maar hebben geen vervoer! Ik zoek zelf nog 2 plekken voor op de heenweg. Vanaf Eindhoven naar Bree! Kom van Rotterdam en dan is prima te doen met het OV maar dat laatste stukje..

                    Bij voorbaat dank. (Als ik zelf even een topic moet openen ook prima..)

                    Comment


                      #85
                      ben er misschien bij maar dat is weer is een keer afwachten. Ik wil ook wel eens het vlinderspektakel zien.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
                        Even een ideetje:

                        Het Carpooltopic! Het duurt misschien nog eventjes maar ik en andere freaks met mij denk ik zo, zouden hier graag bij aanwezig willen zijn maar hebben geen vervoer! Ik zoek zelf nog 2 plekken voor op de heenweg. Vanaf Eindhoven naar Bree! Kom van Rotterdam en dan is prima te doen met het OV maar dat laatste stukje..

                        Bij voorbaat dank. (Als ik zelf even een topic moet openen ook prima..)
                        Dat topic bestaat al! Eff rechtsboven bij geavenceerd zoeken intypen
                        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                        Comment


                          #87
                          Het carpooltopic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ool-topic-2014

                          Dit jaar ook aanwezig! Vorige jaar niet geweest en nog steeds spijt van!
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #88
                            We gaan helemaal LLLOOOOOSSSSSSS!!!
                            Check: http://www.zena-trophy.com/fun/afterparty

                            Comment


                              #89
                              Ik heb hier echt zin in, gaan de trophy zelf anders worden dit jaar? groter budget voor de teams of ook shells of profblokken?

                              Ik vond het vorig jaar na een tijdje een beetje eentonig worden als ik eerlijk mag zijn.

                              Comment


                                #90
                                Wat ik begrepen heb worden het iets minder teams en de budgetten per team gaan iets om hoog.
                                De bedoeling van de trophy is juist om te laten zien wat er met consumenten vuurwerk mogelijk is, shells en profblokken zullen dus niet snel gebruikt gaan worden.

                                Comment

                                Working...
                                X