Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[foto & video] Bruiloftsvuurwerk Deinze 21-3-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [foto & video] Bruiloftsvuurwerk Deinze 21-3-2009

    dit maal hebben we met DBK weer eens een bruiloftsvuurwerkje gedaan. Dit maal waren we in de gemeente Deinze om precies te zijn in het dorpje Bachte-Maria-Leerne. Een van de rijkste dorpjes van Belgie.

    en dat was wel te zien aan de talrijke dure villas, mooie autos en een prachtig kasteel: Kasteel Ooidonk. Daar vlakbij hadden we dus op een weiland de ruimte. En mochten we het vuurwerk gaan opstellen.

    Door een bepaald veiligheids probleem, en door andere omstandigheden konden we de bommen niet dicht bij het laag vuurwerk zetten. Maar dit was door de inzet van een van onze draadloze afvuursystemen geen probleem.


    door omstandigheden moest het het hoogvuurwerk ver van het laag staan



    De show vormde een mix van laag en hoog vuurwerk. waarbij de nadruk lag op een front van laag vuurwerk zoals potjes.

    Nog wat fototjes:


    Een 75mm color mine with ti salutes


    100mm w salvo




    Candles van Beko en silver palmtree potjes van Originals




    Red palmtree van originals, met bommen op de achtergrond










    Voor een bruiloftshowtje was het zeker de moeite waard. Er werd best aardig doorgeschoten vond ik. Natuurlijk ijn er meer fotos beschikbaar. En deze kun je dan ook *HIER* bekijken. Dit bruiloftsvuurwerk heb ik ook op video vast gelegd en deze kun je *HIER* downloaden.

    voor de liefhebbers kun je de show ook streaming op HD bekijken:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    veel kijkplezier
    Laatst aangepast door RedBaron; 25 March 2009, 00:40.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Leuk verslag, mooie beelden, en ik heb een goede show gezien.
    Bedankt voor het delen Jack en Gerdo

    Comment


      #3
      Bedankt voor de foto's en de video....

      Ziet er goed uit en zeker voor een bruiloftshow. Alleen het verschil tussen het lage vuurwerk en het prof. vuurwerk is wel groot. Zeker op de video komt dat minder mooi over, maar denk als je daar staat dat dan weer heel anders is ben ook wel veel beter zal overkomen!
      Groeten...:)

      Comment


        #4
        Het was een erg leuk showtje voor een bruiloft! De afstand tussen het groot vuurwerk en de compacts was helaas wat groot. Des al niet te min een leuke show en een stik gezellige dag!!

        Helaas was het kasteel ooidonk toch wel vrij ver van de schietlocatie. Ik had mij van te voren al mooie vuurwerkfoto's voorgesteld met het kasteel op de achtergrond. Deze afstand bleek toch wel zo'n 2km te zijn.

        Nog even een fototje van het kasteel:



        Remco
        H.C. Pyrotechnics

        Comment

        Working...
        X