Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[fotos & video] 35 jaar Scouting Ranst & Kerstboomverbranding - Pyromusical -10-1-08

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [fotos & video] 35 jaar Scouting Ranst & Kerstboomverbranding - Pyromusical -10-1-08

    Het 2e vuurwerk al weer van het nieuwe jaar wat we bezocht hebben. Dit keer een korte maar uiterst krachtige pyromusical geschoten door Hendrickx Fireworks.

    De Pyromusical was ter eren van 35 jaar Scouting Ranst, en de kerstboomverbranding al daar. Kort en krachtig konden we het wel noemen. Met veel Italiaans en Spaanse shells die de lucht royaal vulden. Het maximum kaliber van deze korte show bedroeg overigens 250mm (!!)

    Ondanks de korte duur heb ik er meer dan van kunnen genieten. En het was van een beduidend betere kwaliteit dan wat de buren schoten in Borsbeek waar we ook zicht op hadden een uurtje ervoor. Ook dit was voor een kerstboomverbranding.

    Wat fotos van deze geweldige show:




























    Het was een erg leuke show. Ondanks dat ie wat kort was (ze kunnen niet lang genoeg zijn voor mij hahaha) heb ik er met volle teugen van genoten. Met een prachtig gouden (Igual) kamuro finale was het een meer dan waardige show.

    Ik heb natuurlijk ok een video gemaakt van deze show. en Deze kun je natuurlijk *HIER* downloaden. Veel kijk plezier
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Kort maar zeer mooi en krachtig
    Gerwin

    Comment


      #3
      Opnieuw een geweldige show van Hendrickx Fireworks.
      De show is kort, duurt ruim 6 minuten, maar is het bekijken meer dan de moeite waard.
      Ondanks de korte duur zit er heel veel in deze show verpakt.
      Mooie falling leaves, de altijd leuke hummers, snel schietende candles in felle mooie kleuren.
      En de finale is betoverend, prachtige kamuro,s in goud met paarse tint.

      De muziek in combinatie met het vuurwerk bezorgt mij kippevel.
      Zo wie zo is de prachtige ballad van Metalliica: Nothing else matters voor mij dagelijkse kost omdat het een van mijn favoriete nummer aller tijden is.

      Hendrickx bedankt voor de show en Jack en Gerdo bedankt voor de prachtige beelden en foto,s.

      Comment


        #4
        Ik zie ook mooie bommen. Erg gaaf die van kleur veranderende dahlia's. En de Monster King er in verwerkt, Jack zegt dat ook nog duidelijk. Leuk om deze zo eens in een show verwerkt te zien. Last but nog least: mooie montage ook weer, netjes gedaan Jack.

        Comment


          #5
          Da's zeker een leuke show! Mooi ritmisch geschoten, met mooie effecten. Zeker de falling leaves met hummers zijn erg op hun plek. Ik heb ervan genoten. Dank voor het posten!

          Comment


            #6
            heel mooi en krachtig

            Comment


              #7
              Heel mooi hoor.

              Van wat voor merk waren die shells met palmpistel (blue peony)? Die heb ik namelijk vaker gezien en ben benieuwd van welk merk die zijn

              Comment


                #8
                Zo dan, wat een fijn showtje mannen.
                Prachtig die colourchanging crossette-bommen, érg fijn!

                Echt een zieke finale voor zo'n compact showtje man, geweldig mooi!

                Comment


                  #9
                  Dit was zeker de moeite om naar toe te rijden! Wat heb ik genoten!

                  Vooral de beroemde tremolantspinne bommen van igual vond ik geweldig. Wat ook lichtelijk te horen is in het filmpje


                  We love kerstboomverbrandingen



                  ps. ik ga kijken of ik vanavond de foto's die ik gemaakt heb kan posten
                  H.C. Pyrotechnics

                  Comment


                    #10
                    beter een gevoelige show van 5 minuten . dan een half uur eentonig geklooi
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Ik ga hem downloaden nu, de foto's zien er al veelbelovend uit!!
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #12
                        Zo mijn foto's staan nou ook online, zie mijn foto hoekje:
                        http://vuurwerkcrew.nl/forum/showthr...007#post139007



                        H.C. Pyrotechnics

                        Comment


                          #13
                          diegene die Ranst in HD willen zien kunnen hier terecht:

                          Recorded in HD (High Definition)A small but powerfull pyromusical performed by the belgium fireworkscompany Hendrickx Fireworks. It was for the 35 birthday o...


                          en dan klikken op speel af in HD onder de video
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #14
                            Zo ik heb een nieuw achtergrondje. zeer mooie foto's ik zie wel dat ik zkrz wat gemist heb. mooi werk jongens

                            Comment

                            Working...
                            X