Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[fotos & video] 100jaar Heist op den Berg 4-1-2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [fotos & video] 100jaar Heist op den Berg 4-1-2008

    Nog de kruitdampen van ons eigen oud en nieuw nog in me jas zo haast hebben we op 4 januari van het nieuwe jaar al wer een showtje bezocht. Dit maal een show ter eren van het 1000 jarig bestaan van het dorpje Heist op dan Berg.

    Het was een show die vooral bestond uit (nieuwe) blokken van Bonbridge. maar werd afgewisseld met bommen tot een kaliber van 150mm.

    Wat fotos van het vuurwerk:

































    Meer fotos kun je vinden in ons fotoalbum. Van de show hebben we natuurlijk ook een video. Deze kun je dan ook *HIER* downloaden. Veel kijk plezier.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Geweldige foto's weer Blackbaron top!!!
    Ben nu de film aan het downloaden maar kan niet anders voorstellen dat het een toppertje is!!!

    Comment


      #3
      Zee mooie foto's!

      Video bekijk ik morgen wel even

      Comment


        #4
        Ik heb de video net bekeken. Complimenten voor de prachtige filmbeelden.
        Uitmuntende kwaliteit, het kan bijna niet mooier, zo zuiver.
        De show is goed, er zit van alles in. Mooie fontijnen, candles en natuurlijk een prachtige serie bommen. Vooral de ringbom is een beauty.
        Ook bij deze show valt het op dat de afstand van het publiek tot de schietlocatie slecht enkele meters is.

        Bedankt voor de films en foto,s
        Ik heb er weer van genoten.

        Comment


          #5
          Zeer mooie foto's, dalijk eens de video kijken maar volgens mij moet die ook top wezen.

          Comment

          Working...
          X