Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

's-Gravenwezel - 1-6-2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    leuke show hoor zitten mooie bommen tussen.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
      leuke show hoor zitten mooie bommen tussen.
      Spaans en italiaans met 2x 6 inch werd mij verteld, heb ook nog fotos van de opbouw
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #18
        En hier mijn film van een lekkere show een hoop mooie bommen gezien en ja onder het vuurwerk staan blijft toch wel het mooiste wat er is

        Comment


          #19
          Was een leuk showtje!, hierbij wat foto's en de film.

















          De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

          Comment


            #20
            Was top gisterenavond.
            Mooie show opbouw, met toch vrij weinig shells, voor mijn gevoel, 13 minuten vol krijgen.
            goede timing van de effecten dus niet te lang of te kort tussen de bommen.
            En vooral ook mooie en voor mij niet bekende effecten.
            Daarnaast kon je lekker dichtbij staan en onder de effecten staan en dat geeft toch een prachtig gevoel!

            Niet te stoppen....

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Speedter Bekijk bericht
              Was top gisterenavond.
              Mooie show opbouw, met toch vrij weinig shells, voor mijn gevoel, 13 minuten vol krijgen.
              goede timing van de effecten dus niet te lang of te kort tussen de bommen.
              En vooral ook mooie en voor mij niet bekende effecten.
              Daarnaast kon je lekker dichtbij staan en onder de effecten staan en dat geeft toch een prachtig gevoel!
              Dat zeker, had ook zelf niet verwacht dat we zo dicht bij konden staan, maar dat was super tof.
              Ik wil meer van dit soort showtjes zien!

              Hierbij nog een paar foto's
















              Zeer mooie plaatjes!
              De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

              Comment


                #22
                Bedankt iedereen die gisteren helemaal naar 's-Gravenwezel is afgereisd om onze show te zien. Het was weer een leuk showtje vond ik zo. En voor diegene die niet konden of wilde hieronder wat setup fototjes en shows fotos, en natuurlijk de video.






                ...Ooooohhooooo!!!...juist ja!... hahaha










                Pyro Breakfast!








                Niet waar!.. wél waar!... discussie op hoog nivo!

                De show fotos:














































                Meer fotos kun je natuurlijk vinden in ons fotoalbum.

                En dan als laatste natuurlijk nog de video, veel kijk plezier!

                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #23
                  Chique gedaan

                  Bedsnkt voor de vidoe's allen.

                  Ik kan hier echt zo veel meer van genieten dan 90% van de Nederlandse shows met vaak cheap ass mixed peony shellekes. Gewoon kwaliteit producten gebruiken en je komt al een heel eind en ja natuurlijk vakmensen die schieten. De setup ziet er ook zeer strak uit, alles elektrisch en dat komt de show ten goede dat merk je meteen.


                  Heb hem moeten missen helaas, volgend jaar ben ik er zeker bij.
                  Wie weet of er nog meer van dit soort showtjes zijn binnenkort? Die in kapellen ga ik sowieso heen altijd.
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #24
                    Ja was een erg leuke show, complimenten aan DBK.
                    Tempo lag goed voor mij, niet te rustig.
                    Bommetje voor bommetje viel mee zeker door het kwalitatieve zeer goede materiaal.
                    Af en toe wat cakes die ook gewoon verbazingwekkend goed waren.
                    Dikke gevulde gouden finale met hier en daar een sier dreun ertussen, salutes werden ondanks het ontbreken minimaal gemist.

                    Locatie was tof, heerlijk dichtbij waar je nog wat plastic resten kon koppen en flink kruitsnuiven.
                    Was gezellig om iedereen nog even gesproken te hebben!
                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      #25
                      Dit blijft toch ook wel een dikke show hoor! Zag dat ik hier nog niet op had gereageerd, maar ook via deze weg mijn complimenten!! Toch zegt een film niet alles, ik ben erbij geweest in Ten Aard en dan pas heb je door hoe fel de producten zijn!

                      Comment

                      Working...
                      X