Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aartselaar - DBK Fireworks - 28-10-2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aartselaar - DBK Fireworks - 28-10-2012

    Afgelopen weekend vond het traditionele vuurwerk weer plaats voor een klein buurtgenootschap in Aartselaar. Ditmaal mochten alweer voor de 10e keer op rij het vuurwerk verzorgen. Daarom was het aanleiding om dan net nog wat even extra mooi uit te pakken! Een show met wat leuke Spaanse en Italiaans accenten:


    Slot stuk van dit vuurwerk, een 150mm Studata van het Italiaanse Vaccalluzzo!





















































    Meer fotos kun je natuurlijk vinden in ons fotoalbum, en dat is hier te vinden

    uiteraard is er ook de video en deze kun je hier onder bekijken, veel kijk plezier!


    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Bedankt voor het posten Jack!!!!
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    Comment


      #3
      Leuke show. Voor een show van deze beperkte duur is er echt een enorme diversiteit aan materiaal te zien zonder dat het een chaotisch geheel wordt. Heel knap! Ik heb genoten van iedere seconde, ik heb mij geen moment verveeld. Super!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Leuke show. Voor een show van deze beperkte duur is er echt een enorme diversiteit aan materiaal te zien zonder dat het een chaotisch geheel wordt. Heel knap! Ik heb genoten van iedere seconde, ik heb mij geen moment verveeld. Super!

        Ik sluit me hier helemaal bij aan, geweldig man !!
        http://www.stefandrukker.nl

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
          Leuke show. Voor een show van deze beperkte duur is er echt een enorme diversiteit aan materiaal te zien zonder dat het een chaotisch geheel wordt. Heel knap! Ik heb genoten van iedere seconde, ik heb mij geen moment verveeld. Super!
          Thx

          Het is een show met een beperkt budget. om het toch wat spannend te houden (voorkomen dat het een bommetje voor bommetje show wordt) is de tijd van de show korter zo dat het geheel wat intensiever overkomt. We hebben geprobeerd om toch redelijk in thema te schieten zonder dat het een bonte bedoeling werd. Daar zijn we denk ik aardig in geslaagd ook door hier en daar wat leuk (europees) materiaal te gebruiken.
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
            Thx

            Het is een show met een beperkt budget. om het toch wat spannend te houden (voorkomen dat het een bommetje voor bommetje show wordt) is de tijd van de show korter zo dat het geheel wat intensiever overkomt. We hebben geprobeerd om toch redelijk in thema te schieten zonder dat het een bonte bedoeling werd. Daar zijn we denk ik aardig in geslaagd ook door hier en daar wat leuk (europees) materiaal te gebruiken.
            Dat weet ik. Aartselaar is niet zo groot. Des te knapper dat dit eruit gekomen is. Het is te zien dat er over nagedacht is en de show met liefde is ontworpen. Maar dat mag ook wel als je zo lang een goed contact met de lokale buurtorganisatie hebt.

            Ondanks een beperkt budget, een goede verstandhouding tussen klant en bedrijf. En dan zie je net dat beetje extra wat anders ontbreekt wel terug. Duidelijk voorbeeld dat het niet altijd om geld hoeft te draaien. Dit is nou een voorbeeld van hoe het zou moeten. Kunnen een hoop bedrijven van leren.

            Comment

            Working...
            X