Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

29-09-2012 Demo original fireworks Veerle-laakdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    29-09-2012 Demo original fireworks Veerle-laakdal

    Wanneer: Zaterdag 29 september 2012
    Waar: Voetbalterrein KVC Veerle in Veerle-laakdal
    Hoe laat:Van 20:00 tot 21:00
    Overige informatie:
    Laatst aangepast door dennis-pyro; 25 September 2012, 21:23.
    Stoken tot we er bij neervallen!!

    #2
    Vaag trouwens als ik de afbeelding een keer toevoeg hij er 3x komt te staan

    - 1x normaal
    - 1x als miniatuur
    - en 1 x als bijgevoegde afbeelding

    Maar goed word een gezellige dag
    Stoken tot we er bij neervallen!!

    Comment


      #3
      Jammer dat het zo kort dag is. Wij van de crew (die kunnen) zitten dan bij Royal Fireworks helaas.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
        Vaag trouwens als ik de afbeelding een keer toevoeg hij er 3x komt te staan

        - 1x normaal
        - 1x als miniatuur
        - en 1 x als bijgevoegde afbeelding

        Maar goed word een gezellige dag
        Dit vind ik anders helemaal niet erg!!!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Jammer dat het zo kort dag is. Wij van de crew (die kunnen) zitten dan bij Royal Fireworks helaas.
          Inderdaad wel kort dag zeg. Sluit ik mij bij aan.

          Comment


            #6
            kort dag en ik ben als ik al na een demo ga tog echt bij Royal aanwezig.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
              kort dag en ik ben als ik al na een demo ga tog echt bij Royal aanwezig.
              Ik ook ,

              Trouwens Dennis.. ik begreep eerst dat deze Demo niet openbaar was.. Nu kennelijk wel??
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                #8
                @ Jack jep deze demo is gewoon openbaar en voor iedereen toegankelijk
                Stoken tot we er bij neervallen!!

                Comment


                  #9
                  dacht dat er niks bijkwam dit jaar

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    dacht dat er niks bijkwam dit jaar
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
                      Ik ook ,

                      Trouwens Dennis.. ik begreep eerst dat deze Demo niet openbaar was.. Nu kennelijk wel??
                      Deze demo is eigenlijk niet bedoeld voor de consument maar meer voor de klanten van de groothandel Original Fireworks (andere winkels dus.)
                      Dat wil niet zeggen dat het gewone publiek niet welkom is maar hier ligt bij deze demo niet de nadruk op.
                      Er zullen GEEN nieuwe items geschoten worden, ik bedoel hiermee de nieuwe items die we verwachten uit China en waar hiervoor naar verwezen werd. Er zullen enkel reeds bestaande items geschoten worden, aangevuld met een paar artikelen die begin dit jaar al binnen gekomen zijn
                      Laatst aangepast door MR.TABAKO; 25 September 2012, 21:40.

                      Comment


                        #12
                        (censuur)!!

                        Pfff, waarom wordt dit zo kort van tevoren gemeld door OF? De afgelopen weken zijn er diverse vragen over gesteld op het VWB-forum en er werd daar zelfs even gesuggereerd dat er helemaal geen demo zou komen. En nu komt de aankondiging een paar dagen van tevoren? Dat ben ik niet van jullie gewend Original! Ik zal het nu moeten missen en daar baal ik vreselijk van!!
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                          (censuur)!!

                          Pfff, waarom wordt dit zo kort van tevoren gemeld door OF? De afgelopen weken zijn er diverse vragen over gesteld op het VWB-forum en er werd daar zelfs even gesuggereerd dat er helemaal geen demo zou komen. En nu komt de aankondiging een paar dagen van tevoren? Dat ben ik niet van jullie gewend Original! Ik zal het nu moeten missen en daar baal ik vreselijk van!!
                          Don't worry!! Als het goed is komt er waarschijnlijk nog een demo welke WEL speciaal voor de consument en freaks is inclusief de nieuwe items die we dit jaar verwachten!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door MR.TABAKO Bekijk bericht
                            Don't worry!! Als het goed is komt er waarschijnlijk nog een demo welke WEL speciaal voor de consument en freaks is inclusief de nieuwe items die we dit jaar verwachten!
                            Kijk, hier word ik dan weer blij van!
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door MR.TABAKO Bekijk bericht
                              Deze demo is eigenlijk niet bedoeld voor de consument maar meer voor de klanten van de groothandel Original Fireworks (andere winkels dus.)
                              Dat wil niet zeggen dat het gewone publiek niet welkom is maar hier ligt bij deze demo niet de nadruk op.
                              Er zullen GEEN nieuwe items geschoten worden, ik bedoel hiermee de nieuwe items die we verwachten uit China en waar hiervoor naar verwezen werd. Er zullen enkel reeds bestaande items geschoten worden, aangevuld met een paar artikelen die begin dit jaar al binnen gekomen zijn
                              nou ben vorig jaar bij geweest dus wat je zegt is niet waar

                              Comment

                              Working...
                              X