Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2008

    Int. Vuurwerkfestival Knokke-Heist 2008 (BE)

    Van 19 tot en met 27 augustus 2008 vindt het Internationaal Vuurwerk Festival op het strand Duinbergen te Knokke Heist weer plaats.


    Bron:

    #2
    leuk! Wie weet ben ik er dit jaar bij...
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

    Comment


      #3
      De deelnemers voor dit jaar zijn nóg niet bekend daar wordt op dit moment nog aan gesleuteld. dit zal spoedig bekend worden gemaakt
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #4
        Ik ga er dit jaar de hele week heen, maar ik betwijfel of ik de 19e haal, mss dat ik er vanaf 21e ben tot en met Goteborgs show

        Comment


          #5
          ja het word eens tijd dat de deelnemers bekend gemaakt worden ik ben er iig zeker weer een paar keer bij!

          Comment


            #6
            Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2008

            Ja het heeft even geduurt maart daar zijn ze dan hoor de deelnemers van het internationaal vuurwerkfestival editie 2008!

            19 augustus SPANJE - Pirotecnia Zaragozana S.A.
            21 augustus ITALIE - Pirotecnica Soldi srl
            23 augustus ZUID AFRIKA - Fireworks for Africa
            25 augustus THAILAND - Thailand Fireworks
            27 augustus ZWEDEN - goteborg slotshow (winnaar 2007)

            Een hele interessante lijst als je het mij vraagt met toppers zoals Zarragozana omhaar kleuren, Soldi om haar spectaculaire cilinders!



            Een promotiefilmpje is tevens beschikbaar, deze kun je *HIER* downloaden.
            Laatst aangepast door RedBaron; 27 March 2008, 02:51.
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              Lekker lekker

              19 en 27 augustus ben ik er zowiezo bij, Zaragozana en Goteborg mag je niet missen.

              ook 21 augustus trekt mijn interesse, maar dan moet ik wel vervoer hebben voor heen en terug
              Once a pyro, always a pyro

              Comment


                #8
                ik ben er 19 en 27 aug ook 100% zeker bij wil dat absoluut niet missen en de 21e denk ik er ook wel te zijn als ik dat zo eens lees
                overigens ben ik wel benieuwd wat zuid afrika voor show schiet en goteburg is gewoon een ware topper met hun mooie bommen en alles perfect op de muziek geschoten!
                Laatst aangepast door jeffrey; 23 March 2008, 11:26.

                Comment


                  #9
                  Laten we het even over de deelnemers van dit festival houden, we gaan anders wel heel erg off topic.

                  Als je vervoer zoekt kan je het altijd hier nog vragen:
                  http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...hlight=carpool
                  Once a pyro, always a pyro

                  Comment


                    #10
                    Een indrukwekkende lijst.
                    De 19e staat in mijn agenda.
                    De eerste gelegenheid voor mij om Zaragozana aan het werk te zien.

                    Comment


                      #11
                      Oehh dat worden aardig wat ritjes die kant op als ik de deelnemers zo eens zie.

                      Comment


                        #12
                        Zeer mooie lijst, de 27ste staat uiteraard vast, vorig jaar heb ik hem gemist door het risico op slecht weer, maar ook met noodweer ga ik daar nu heen, als ie gaat, dan ben ik erbij.

                        Zaragozana is ook zeker een voorkeur voor mij, is even bezien met het werk e.d. wat het allemaal zal worden.

                        Comment


                          #13
                          wordt 9 dagen camping in Knokke!

                          Comment


                            #14
                            will pyroworld go here again to film everything?? hehehe!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door reflectionsofearth Bekijk bericht
                              will pyroworld go here again to film everything?? hehehe!
                              Yes we will film and photograph everything We are the official media partner for this festival for the 5th year in a row now.

                              I think we may expect a lot from the participants this year.
                              Laatst aangepast door RedBaron; 25 March 2008, 09:16.
                              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                              Comment

                              Working...
                              X