Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik had beter op moeten letten
    leuke grap
    ffffffffff

    Comment


      #17
      Ik ook, begon gelijk al te watertanden bij het feit dat en Ricasa en La Rosa gingen schieten op Knokke-heist. Ik wilde nog net niet op de fiets gaan als ik geen rit kon regelen

      Comment


        #18
        Mochten er nog mensen zijn die het gehele festival willen gaan bijwonen:

        5 persoons appartement te huur voor 560 euries.

        Comment


          #19
          Denk dat je dat toch eens zou moeten doen, Fred. Zijn vast wel mensen voor te vinden. Houden we bij jou nog een kleine afterparty.

          Comment


            #20
            1 van de deelnemers zal naar aller waarschijnlijkheid wel Goteborg zijn aangezien die achter mekaar al een aantal jaar meedoen.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
              1 van de deelnemers zal naar aller waarschijnlijkheid wel Goteborg zijn aangezien die achter mekaar al een aantal jaar meedoen.

              Maar denk eens na. Goteborg was er de vorige keer omdat ze de editie daarvoor hadden gewonnen. Dus lijkt me niet dat ze er zijn

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
                1 van de deelnemers zal naar aller waarschijnlijkheid wel Goteborg zijn aangezien die achter mekaar al een aantal jaar meedoen.
                zo te merken ken je het festival nog niet echt goed, en ken je de regels ook niet echt goed. Maar goed ik zal het nog eens een keertje kort uitleggen:

                Het Internationaal vuurwerk festival Knokke-heist is om te beginnen een échte wedstrijd met échte bedrijven uit diverse landen. Dit in tegenstelling tot het vuurwerk festival van Scheveningen. Dat is gewoon hardstikke nep en dat wordt dan ook geschoten door een en het zelfde bedrijf, ook de scenarios worden door dat bedrijf bedacht.Dream Fireworks schiet alle shows in Scheveningen.

                Maar goed genoeg over scheveningen Knokke-heist is dus een echt festival. Kort gezegd komt het er op neer. 4 Bedrijven strijden tegen elkaar. Het Bedrijf dat wint mag het jaar er op terug komen om de slot show te schieten, en die is buiten competitie en is de 5e show. Ja! maar Gotenborg schiet al 4 jaar achter mekaar, hoe kan dat dan!?

                2 jaar terug bestond het festival 30 jaar. En om dat te vieren werd er een 6e show aan geplakt en werden er een selectie van de winnaars van de afgelopen jaren uitgenodigd om nog eens terug te komen. Gotenborg won, en mocht dus vorig jaar voor de 4e keer op rij in Knokke een show schieten, dit keer de slot show dus.

                zo.. ik hoop dat het een beetje duidelijk is waarom Gotenborg 4 jaar achter elkaar in Knokke-Heist een show heeft mogen schieten. Ik kan je melden dat Gotenborg ook daarom voorlopig niet meer in Knokke-Heist meer zal schieten.

                Wie weet over een jaar of 5?
                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #23
                  zonde zeg jammer was het beste bedrijf in mijn ogen hun precisie was ongekend

                  Comment


                    #24
                    Ga dit jaar weer proberen om minimaal 1x aanwezig te zijn. Rot eind rijden, maar altijd de moeite waard!!
                    Groeten...:)

                    Comment


                      #25
                      van mij mag het programma nou wel eens bekend worden...
                      ffffffffff

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                        van mij mag het programma nou wel eens bekend worden...
                        van mij ook... ik wordt er zelf ook lichtelijk geïrriteerd van.. het zou begin April al bekend gemaakt moeten zijn. Helaas.. nog niks bekend.

                        ik heb vorige week nog gemailt met Dienst toerisme van Knokke-Heist. ook zij wisten nog van niks. Maar zodra ze meer wisten zouden ze dat melden op de website.
                        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                        Comment


                          #27
                          Nou, Het is nog niet heel veel. Maar zo juist is bekend geworden dat de firma Igual uit Spanje het festival op de 19e Augustus zal openen. De rest van de landen heb ik helaas nog niet binnen. Het is in ieder geval al iets
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #28
                            Igual is zeker een bezoekje waard denk ik, prachtige producten van deze spanjaarden
                            Once a pyro, always a pyro

                            Comment


                              #29
                              Kijk dat beloofd al veel goeds!
                              ik ben zeker van de partij

                              Vuurwerk maakt meer goed dan vrouwen kapot kunnen maken.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door hotspot Bekijk bericht
                                Kijk dat beloofd al veel goeds!
                                ik ben zeker van de partij

                                Mag ik dan ook mee? Want anders.........

                                Comment

                                Working...
                                X