Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prima show van Surex, finale is ook lekker.
    Op basis van beelden en 1 show live gezien:

    1.surex
    2.igual
    3.vacaluzzo
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
      Prima show van Surex, finale is ook lekker.
      Op basis van beelden en 1 show live gezien:

      1.surex
      2.igual
      3.vacaluzzo
      daar sluit ik me bij aan

      Comment


        ik zeg:

        1. surex
        2. vacaluzzo
        3. igual

        Comment


          vanaf 15.30 dat nummer bedoelde ik sorry de enalaatste welk nummer is dat echt mooie muziek.

          Comment


            de timing van Vaccaluzzo was echt nagenoeg perfect. Ik vond het wel een mooie show, maar toch denk ik dat dit niet de winnende show was. Ik zag gisteren vanuit vlissingen, geen zin om heel ver te rijden en weer de tunnel te moeten betalen:P, ook het vuurwerk en dat was ook schitterend. En ik miste toch wel een goede finale wat Firecrack-R ook zegt.

            Edit:
            Even de show van Surex bekeken. Man man man, ik heb echt spijt dat ik niet ben gegaan.
            Laatst aangepast door aadjogfanaat; 24 August 2011, 20:30.

            Comment


              Man man man,

              Geen enkel moment heb ik naar andere bedrijven gekeken. Ik zag ''vaccalluzzo'' staan en dacht: ik wil dit niet missen, liever alleen vaccalluzzo zien dan de 4 andere shows. Maar wat blijkt nu? Vaccalluzzo schiet de minste show van de tot nu toe geschoten shows, hoe tegen de verwachtingen in is dat. Het was als ik er aan terug denk ook helemaal niks speciaals, op wat goede timing en cilinders na niet echt een show. Niet eens een ''finale''. Wat is nou eigenlijk een vuurwerkshow zonder finale..?

              Jammer hoor, maar leuk om te zien dat Surex zo een mooie show schiet, ondanks dat ze niet eens zo goed zijn kwa timing. En die finale is gewoon geweldig gedaan.

              Comment


                Ik mocht er toevallig live bij zijn ( toevallig ???? ) deze show vind ik persoonlijk een show zoals die moet zijn, zeker de finale was 1 uit het boekje.
                Wat ik aan producten heb zien gebruiken met name Chinese bommen het grote aantal Flowerbeds dacht ik wat moet dit worden ( en ik niet alleen ).
                Maar toch dit was een show naar mijn hart als ik deze materialen ter beschikking zou hebben deze ook zou schieten.
                Muziekkeuze ??? maar bij deze show top.
                Als dit de laatste deelnemer zou zijn was dit zeker in mijn ogen de winnaar maar er moeten er nog 2 schieten.
                Wel wil ik de kanttekening maken dat ik denk dat de mensen een heel hoog verwachtings patroon hadden over Vaccalluzzo en daarom denk ik dat velen is tegen gevallen.
                Mijn mening is dat als zij de show zonder muziek hadden geschoten heeeeeeel iets anders hadden neergezet.
                Desondanks Iqual en Vaccaluzzo niet slecht zeer mooie producten maar in mijn ogen geen winnaars.
                Laatst aangepast door dieter; 25 August 2011, 03:13.
                Dieter www.pyroevents.nl

                Comment


                  Vanavond gaan we opnieuw naar het vuurwerk (Portugal).
                  Deze video is van het vuurwerk van Spanje.

                  http://vimeo.com/27968694

                  Comment


                    de muziek enelaatste van surex was X Ray Dog - Cyberworld gevonden haha
                    Laatst aangepast door vuurwerkk14; 25 August 2011, 19:15.

                    Comment


                      zo nu 4 shows gezien maar wat was surex goed zeg echt genoten van die show,dit was dan ook de beste show in mijn ogen.Vaccalluzzo was kwa timing ook erg goed maar de muziekkeuze en het gebruik van erg veel multibreaks
                      maakte het voor mij toch een mindere show en de finale vond ik matig.Igual had een erg lekker goudthema gewoon een leuke show.Macedo's viel tegen op het goud thema na constant weer de zelfde effecten en de timing was ook ver te zoeken af en toe erg jammer was dat.

                      1 Surex
                      2 Vaccalluzzo
                      3 igual
                      4 Macedo's

                      Dat word hem.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Leuk je een keer gesproken te hebben kwintos :-)
                        http://www.stefandrukker.nl

                        Comment


                          hier de show van portugal,ik vond het een leuke show,zeker de finale was wel lekker


                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          gr JefFreak

                          Comment


                            Int. Fireworks festival Knokke-Heist 2011 - Macedo's Pirotecnia - Portugal - Vuurwerk

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            met dank aan:http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              Gave show hoor van Macedo, afgesloten met een heeerlijke finale.
                              Na het zien van 1 show "live" en de overige op film, is dit mijn huidige tussenstand:

                              1.Surex
                              2.Macedo's
                              3.Vaccalluzzo
                              4.Igual

                              Ben benieuwd naar de laatste show, filmers bedankt alvast

                              Comment


                                Tsja hij is nu aan de gang. Jammer dat ik geen vervoer had.

                                Veel kijkplezier aan de mensen die er nu staan!
                                Die gast van die filmpjes...

                                Comment

                                Working...
                                X