Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Turbo Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zena Turbo Fan

    Artikelnummer: 01632
    Artikelnaam: Turbo Fan
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 1566 gram
    Aantal Schoten: 117 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: 32 seconde
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €229,50
    O.a. te koop bij: Zenavuurwerk.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Zena Turbo Fan.PNG
Vertoningen:1
Grootte:831,3 KB
ID:	1617993



    Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door arviidd; 1 February 2024, 11:17.

    #2
    117 schoten in 32 sec en dat met 30mm, ben benieuwd!
    Heeft u misschien een vuurtje?

    Comment


      #3
      Kaliber is denk ik 25mm en 30mm, gezien het kruitgewicht en het plaatje.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Hierbij de productvideo.

        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Gaaf ding dit

          Comment


            #6
            Mooi doosje.. maar oef, slechts 1500gr kruit? Dat zie je dan ook terug, ook bij deze mis ik eigenlijk een echte finale, alsof er op het laatst toch een cake eruit is gehaald. Waarom niet gewoon 2kg gebruiken, dat mag ook wel....

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
              Mooi doosje.. maar oef, slechts 1500gr kruit? Dat zie je dan ook terug, ook bij deze mis ik eigenlijk een echte finale, alsof er op het laatst toch een cake eruit is gehaald. Waarom niet gewoon 2kg gebruiken, dat mag ook wel....
              Omdat hij dan meer dan 300 euro gaat kosten ( de prijzen van Lesli/Zena in ogenschouw nemend )
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Lijkt wel verdacht veel op de Full Moon Party van Vuurwerktotaal.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie_24 Bekijk bericht
                  Lijkt wel verdacht veel op de Full Moon Party van Vuurwerktotaal.
                  Full Moon Party had 2000 gram kruit, deze toch beduidend minder terwijl het 'm eigenlijk wel is, alleen dan omgelabeld. Dan denk ik dat het filmpje niet representatief zal zijn over hoe deze in het echt zou moeten presteren, want immers kun je niet hetzelfde verwachten van deze als van de Full Moon Party met bijna 500 gram minder kruit, tenzij de Full Moon ook 1566 gr had en wij dan al die tijd misleid waren. Hoe dan ook, ik ben wel benieuwd hoe deze in het echt zal presteren t.o.v. de FMP. We shall see.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                    Full Moon Party had 2000 gram kruit, deze toch beduidend minder terwijl het 'm eigenlijk wel is, alleen dan omgelabeld. Dan denk ik dat het filmpje niet representatief zal zijn over hoe deze in het echt zou moeten presteren, want immers kun je niet hetzelfde verwachten van deze als van de Full Moon Party met bijna 500 gram minder kruit, tenzij de Full Moon ook 1566 gr had en wij dan al die tijd misleid waren. Hoe dan ook, ik ben wel benieuwd hoe deze in het echt zal presteren t.o.v. de FMP. We shall see.
                    Komt wel vaker voor dat de hoeveelheid kruit op de verpakking niet klopt wat er daadwerkelijk inzit. Maar op het productfilmpje van de Zena Turbo Fan lijken de effecten inderdaad minder gevuld dan de Full Moon Party, echter kan dit ook komen door de wijdere spreiding. Ben benieuwd naar de demo's.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ronnie_24 Bekijk bericht
                      Komt wel vaker voor dat de hoeveelheid kruit op de verpakking niet klopt wat er daadwerkelijk inzit. Maar op het productfilmpje van de Zena Turbo Fan lijken de effecten inderdaad minder gevuld dan de Full Moon Party, echter kan dit ook komen door de wijdere spreiding. Ben benieuwd naar de demo's.
                      Demo's vanuit de Importeur komen er niet. Dan moet iemand ze gaan schieten op een winkeliersdemo.
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        Iemand deze geschoten?

                        Comment

                        Working...
                        X