Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Zena Vuurwerk Nederland 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Zena Vuurwerk Nederland 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik ben benieuwd of de Zena Trophy (BE) dit jaar weer plaatsvindt.
    Mogelijk dat Zena Nederland dit weet ? (omdat er ook vaak acties van Zena NL zijn)
    Ik heb er in ieder geval extra veel zin in, al denk ik zelf dat de Trophy voorgoed verleden tijd is.

    Jammer dat de nieuwe eigenaar van Wunderland Kalkar zo tegen vuurwerk is en het hier niet meer kan plaatsvinden.
    De enige echte vuurwerk freak!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
      Ik ben benieuwd of de Zena Trophy (BE) dit jaar weer plaatsvindt.
      Mogelijk dat Zena Nederland dit weet ? (omdat er ook vaak acties van Zena NL zijn)
      Ik heb er in ieder geval extra veel zin in, al denk ik zelf dat de Trophy voorgoed verleden tijd is.

      Jammer dat de nieuwe eigenaar van Wunderland Kalkar zo tegen vuurwerk is en het hier niet meer kan plaatsvinden.

      Zena Nederland bestaat al een tijdje niet meer. De naam lijkt overgenomen door Lesli, maar die bouwen het langzaam af zo lijkt het. Het is nog maar een kleine lijn.

      Comment


        #4
        Kunnen we de vragen niet beter aan Lesli stellen?

        Comment


          #5
          Zena Sky High Whistle

          Weet iemand of dat de Zena Sky High Whistle dit jaar weer beschikbaar komt?
          Ik heb deze dit jaar wel bij andere mensen gezien, maar zelf helaas gemist.

          Comment

          Working...
          X