Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Zena Vuurwerk Nederland 2023/2024!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Zena Vuurwerk Nederland 2023/2024!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik ben benieuwd of de Zena trophy (BE) dit jaar weer plaatsvindt.
    Mogelijk dat Zena Nederland dit weet ? (omdat er ook vaak acties van Zena NL zijn)
    Ik heb er in ieder geval extra veel zin in.
    De enige echte vuurwerk freak!

    Comment


      #3
      Waarom heeft de Power Cracklingbox een kooi rondom ?
      Heb ik bij geen enkel ander product nog gezien dat er zelfs nog zo’n rotding aan de onderzijde zit .
      Je moet echt zorgen dat je al aan het infuus hangt met 4liter reserve bloed als je deze box gaat ontmantelen .
      Natural Born Pyro

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
        Waarom heeft de Power Cracklingbox een kooi rondom ?
        Heb ik bij geen enkel ander product nog gezien dat er zelfs nog zo’n rotding aan de onderzijde zit .
        Je moet echt zorgen dat je al aan het infuus hangt met 4liter reserve bloed als je deze box gaat ontmantelen .
        Dat heeft Zena vuurwerk al jaren. Overal van de kleine metalen koppelingen.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door PyroVenray001 Bekijk bericht
          Dat heeft Zena vuurwerk al jaren. Overal van de kleine metalen koppelingen.
          Klopt , van die oogjes ipv ijzerdraad .
          voor de staatbanden gebruik ik elk jaar een keukenschaar en dat werk prima, maar bij deze moest ik toch zwaarder gereedschap gaan halen.

          Na 3 boxen zag ik uit als een frikandel speciaal.
          Natural Born Pyro

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
            Klopt , van die oogjes ipv ijzerdraad .
            voor de staatbanden gebruik ik elk jaar een keukenschaar en dat werk prima, maar bij deze moest ik toch zwaarder gereedschap gaan halen.

            Na 3 boxen zag ik uit als een frikandel speciaal.
            Had ik vroeger ook. Nu met een speciale tang gaat het makkelijkere

            Comment


              #7
              Hier mijn reactie toen de buurman vroeg of het gelukt was

              Natural Born Pyro

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
                Ik ben benieuwd of de Zena trophy (BE) dit jaar weer plaatsvindt.
                Mogelijk dat Zena Nederland dit weet ? (omdat er ook vaak acties van Zena NL zijn)
                Ik heb er in ieder geval extra veel zin in.

                Ik heb wel ergens gelezen (mogelijk op dit forum) dat er een andere eigenaar zit/komt bij kalkar en dat ze daar niet zo op staan te wachten
                Wat is het mooiste werk?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuuwerk Team Dorgelo Bekijk bericht
                  Ik heb wel ergens gelezen (mogelijk op dit forum) dat er een andere eigenaar zit/komt bij kalkar en dat ze daar niet zo op staan te wachten
                  Dat van de nieuwe eigenaar klopt, vorig jaar is het overgenomen door het Nederlandse DeFabrique nadat de vorige eigenaar en tevens NL'er Van der Most het in de verkoop had gezet: https://www.defabriqueholding.nl/nie...derland-kalkar

                  Maar hoe zij tegenover de ZENA Trophy staan weet ik niet.
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Kunnen we weer nieuwe echte zena artikelen verwachten voor dit jaar? Sinds zena NL in handen is van lesli zien we vooral de oude successen nog (helaas zonder de zena kwaliteit) maar echt nieuwe zena style artikelen zijn ver te zoeken. Zonde van zo'n merk!

                    Comment


                      #11
                      Zouden jullie weer oude toppers vsn de eerste jaren kunnen laten produceren? Dit waren super goede producten die we qua uitwerking op de gehele markt missen.

                      Producten als:

                      - Ti-rep ( dikke salvo knalcake met crackling boeketten )
                      - Raw whistler ( spreekt voor zich, leuk kaliber rauwe fluiters in een goed tempo )
                      - The Force ( best uitgewerkte 3 traps fluiters die ik ooit in een cake heb gezien in combinatie met lekkere salutes )
                      - En zo nog een aantal toppers. Dat zijn producten die het zowel goed doen bij de liefhebber als bij de gewone consument.

                      Ook de labels van toen waren super, ik zie graag de layout van rond 2010 weer terug komen.

                      Comment

                      Working...
                      X