Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frigg

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Niet live ergens geschoten ? is in den bosch nu maar 16.50. Heb het idee dat het voor die prijs. Je dit gewoon niet kan laten liggen. Af gaande op de china film.
    16.50 voor een 500 grammer is altijd goed.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
      Niet live ergens geschoten ? is in den bosch nu maar 16.50. Heb het idee dat het voor die prijs. Je dit gewoon niet kan laten liggen. Af gaande op de china film.
      Jawel hoor! In Lopik! Dikke tails en mooie kleuren maar de boeketjes waren wat mager. Persoonlijk had ik daar liever iets minder sterren gezien. Dan konden de resterende sterren een slag groter voor multicolor dahlia achtige effecten. Maar goed we kunnen niet alles hebben en dit blijft een prachtige cake!


      Comment


        #18
        De spinning tails waren echt goed, maar zoals Anihalas zegt, de burst was erg slap. En dat maakte de boeketten erg klein, buiten dat ze ook karig gevuld waren. Dus het is een 'net niet' product, samen met de Baldur. Jammer, want ze hadden beiden potentie om een goede budget cake te zijn.

        Comment


          #19
          Precies!
          Tsjonge jonge, wat een gemiste kans zeg!
          En wat baal ik daar van!
          Ik had de hoop dat dit een enkelvoudige variant van de Spinning to Multicolour van Geisha zou zijn, wat in mijn ogen nog altijd de beste cakebox ooit is.
          De teleurstelling is groot!

          Comment


            #20
            Zo mooi als het sample was, zo slecht is de productie. Erg jammer, want ik hoopte zo hard dat deze het zou worden.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
              16.50 voor een 500 grammer is altijd goed.
              Waar is hij 16,50? hier van 29,95 voor 24,95

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                Jawel hoor! In Lopik! Dikke tails en mooie kleuren maar de boeketjes waren wat mager. Persoonlijk had ik daar liever iets minder sterren gezien. Dan konden de resterende sterren een slag groter voor multicolor dahlia achtige effecten. Maar goed we kunnen niet alles hebben en dit blijft een prachtige cake!


                Op de film hier mis ik heel veel kleuren? of lijkt dit maar zo?

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                  Waar is hij 16,50? hier van 29,95 voor 24,95
                  Vuurwerk Orthen.

                  Comment


                    #24
                    Ik heb vandaag even geinformeerd bij zowel Lesli als Bofi en dit is niet de Frigg.
                    De Frigg is namelijk niet uitgeleverd en Bofi heeft er iets anders voor inplaats geschoten. Waarom zou een winkel zoiets doen? Joost mag het weten.

                    Hetzelfde geld voor de Brocade to Red Strobe van Original. Die is ook nog niet uitgeleverd.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
                      Ik heb vandaag even geinformeerd bij zowel Lesli als Bofi en dit is niet de Frigg.
                      De Frigg is namelijk niet uitgeleverd en Bofi heeft er iets anders voor inplaats geschoten. Waarom zou een winkel zoiets doen? Joost mag het weten.

                      Hetzelfde geld voor de Brocade to Red Strobe van Original. Die is ook nog niet uitgeleverd.

                      In Lopik was het 100% de frigg

                      Comment


                        #26
                        In lopik kwam ie inderdaad gewoon precies overheen met het eerder getoonde filmpje van de Frigg. Wijkte in geen enkel opzicht er van af, maar het was gewoon geen goed product.

                        Comment


                          #27
                          Bij Bofi stond deze geeneens op de schietlijst, dus waar heb je het over?
                          Bij Lopik was het wel degelijk de Frigg, want er is geen andere cake die hier op lijkt die je ervoor in de plaats zou kunnen schieten...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
                          Ik heb vandaag even geinformeerd bij zowel Lesli als Bofi en dit is niet de Frigg.
                          De Frigg is namelijk niet uitgeleverd en Bofi heeft er iets anders voor inplaats geschoten. Waarom zou een winkel zoiets doen? Joost mag het weten.

                          Hetzelfde geld voor de Brocade to Red Strobe van Original. Die is ook nog niet uitgeleverd.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                            Bij Bofi stond deze geeneens op de schietlijst, dus waar heb je het over?
                            Bij Lopik was het wel degelijk de Frigg, want er is geen andere cake die hier op lijkt die je ervoor in de plaats zou kunnen schieten...
                            dit kan wel wat netter Girls. even rustig aan. Tony de Tony van fpm alst goed is. is hij heeft goede contacten in de vuurwerk wereld. dus laat hem even meer uitleg geven

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                              dit kan wel wat netter Girls. even rustig aan. Tony de Tony van fpm alst goed is. is hij heeft goede contacten in de vuurwerk wereld. dus laat hem even meer uitleg geven
                              Ik vergis mezelf in Lopik (film) en Bofi

                              Comment


                                #30

                                excuses voor mn gevloek, liep een zatte popie jopie door het beeld

                                Comment

                                Working...
                                X