Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Luypaers NL] Black Panther

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Voor 150 euro's laten gaan?
    Fireworks it's an art not a crime

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
      Voor 150 euro's laten gaan?
      Afgaande op de video's zou ik hem daarvoor laten staan. Maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je voorkeur naar uitgaat. De effecten zijn daar voor mij wat te klein voor, maar als kleurenliefhebber is dit wellicht precies wat je zoekt.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #63
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #64
          Ik ben een liefhebber van kleuren dus ik kon deze voor €110,- euro bij Valk(Black Friday)niet laten staan.
          Heel benieuwd wat het resultaat gaat zijn. Met de huidige compound prijzen is €110,- een schijntje voor een 30mm 100 shots bak natuurlijk..

          Comment


            #65
            Hier hetzelfde. Ik had deze sowieso al op de verlanglijst staan voor vooralsnog leek €160,- al een scherpe prijs voor deze compound. Nu daar ineens €50,- vanaf ging heb ik er gelijk 2 besteld. Heel erg blij mee!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
              Hier hetzelfde. Ik had deze sowieso al op de verlanglijst staan voor vooralsnog leek €160,- al een scherpe prijs voor deze compound. Nu daar ineens €50,- vanaf ging heb ik er gelijk 2 besteld. Heel erg blij mee!
              goed gedaan hoor helaas is black friday wat langs me afgegaan. geniet van deze topper!

              Comment


                #67
                De Black Panther heb ik zelf vorig jaar gehad. Mooie kleuren maar daar houdt het dan ook gauw op. Gaat veel te hoog en burst is echt benedenmaats. Leuk geprobeerd, maar niet nog een keer. De gemiddelde 100sh 30mm deed het tien keer beter.

                Comment


                  #68
                  Ik snap wat je zegt, op de beelden is wel te zien dat de burst en de spreiding niet enorm zijn. Persoonlijk koop ik hem ook gewoon voor het funkegoud en de felle kleuren. Dat de spreiding dan minder is neem ik wel op de koop toe.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door j0rdyy Bekijk bericht
                    De Black Panther heb ik zelf vorig jaar gehad. Mooie kleuren maar daar houdt het dan ook gauw op. Gaat veel te hoog en burst is echt benedenmaats. Leuk geprobeerd, maar niet nog een keer. De gemiddelde 100sh 30mm deed het tien keer beter.
                    Ik had hem live gezien vorig jaar en hij viel voor mij echt hard tegen, bovenstaande dingen precies de reden waarom ik hem heb laten staan, zelfs voor de actieprijs

                    Comment


                      #70
                      Wat ben ik toch blij dat ik lid ben van het forum haha! Het ziet er natuurlijk perfect uit op de product video, leuke prijs in bf deals.
                      Gelukkig deelt men hier zijn/haar ervaringen en daarom maar besloten hem niet mee te pakken tijdens de bf deals.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door hermen1992 Bekijk bericht
                        Ja was ik al bang voor. Mooier als asiatic cheetah? Lijkt me niet zeker. Dat was namelijk onze mooiste 100s bak ooit
                        Idem. Was de eerste 100 schots bak die ik zelf ooit kocht en dat was dus meteen de mooiste. Puur geluk. Buren dachten aan een profblok en ik kwam erachter dat sommige kenners ook twijfelden of dit niet prof was. Nee dus.

                        Comment

                        Working...
                        X