Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

It's Mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Laut Bekijk bericht
    Gisteren kon in de verleiding weerstaan om er een mee te nemen. Vandaag heb ik er al spijt van. Ik denk dat ik morgen toch nog even 2 stuks van deze haal.

    Ik ben erg benieuwd of de kleuren echt zo mooi overkomen als in het filmpje.
    Ga voor de gouden middenweg: neem er 1

    Comment


      #77
      Doet me ergens aan denken dit potje, zal maar niet zeggen wat. DD

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door PaulW Bekijk bericht
        Ga voor de gouden middenweg: neem er 1
        Ja, ik ga er sowieso één halen morgen. Ik hoop dat ze nog niet uitverkocht zijn. Lijkt mij een hardloper omdat het toch een cake is met uitwerkingen waar bijna geen alternatieven voor zijn.

        Toch zei de Zena dealer waar ik gisteren was dat hij die dag nog geen een had weten te verkopen.

        Comment


          #79
          Ik heb er zojuist 1 opgehaald. Bij thuiskomst zag ik dat er geen reservelont op zat. Op de plek waar de reservelont zou moeten zitten zat wel een half weggepeuterde sticker.

          Is dit een productiefout?

          Nou maar hopen dat de hoofdlont het gewoon doet.


          Hoe zit het eigenlijk met cakes die weigeren? Kan je daar geld voor terug vragen?

          Comment


            #80
            Nee er zit geen reservelont aan deze cake,!
            075 zaantjee

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
              Nee er zit geen reservelont aan deze cake,!
              Gelukkig, dan is dat in ieder geval geen productiefout. Ik vind het wel vreemd. Dit is een 500 gram cake. Als ik het me goed herinner hadden alle anderen 500 gram cakes die ik had wel een reservelont.

              Comment


                #82
                Mwah mwah. Mooie kleuren, klopt, maar ik had de parels dikker verwacht en wat meer neon van kleur. Echt nadeel vond ik de pauzes na de series voor de eerste eindsalvo, en tussen die en laatste salvo. Dat duurde echt te lang, dacht dat 'ie al klaar was joh. Maar combi van mooie kleuren met glitter mines eronder was wel prachtig hoor, maar volgend jaar toch de Mega Maxi (eindelijk) een kans geven (als die productie weer goed is).

                Comment


                  #83
                  Hier precies het zelfde.
                  Het effect was het zelfde maar toch allemaal minder goed.

                  Comment


                    #84
                    Zeker een mooi cake, maar net iets minder dan ik gehoopt had. Geen spijt van de koop, maar ik denk dat ik hem volgend jaar niet meer neem.

                    Net als bij Richards zat er bij mij een behoorlijke vertraging voor het laatste schot. Ik dacht echt dat hij klaar was. Hij schoot zoiets iets anders dan op filmpje in de eerste post, heb ik het idee.

                    Comment


                      #85
                      Ik had er ook meer van verwacht na het zien van de filmpjes. De kleuren waren wel mooi maar erg snel verdwenen en de laatste salvo's vond ik maar raar. Wel leuk om een keer gehad te hebben maar volgend jaar ga ik er geen 40 euro meer voor neertellen.

                      Comment


                        #86
                        niet goed op film,maar je ziet hier wel goed de vertraging.had er ook meer van verwacht,leuk ding maar niet voor dat geld.

                        Ik zeg BOEM .....!

                        Comment


                          #87
                          Ik vond hem leuk, maar het tempo is anders dan dat ik had gezien op de demo. De vertraging tussen de eind salvo's vond ik een beetje lang ( daarnaast toen ik hem op de demo zag had hij maar 1 eind salvo).

                          Had hem verwerkt in een projectje, zie onderstaand filmpje vanaf 1:00
                          vdrvuurwerk.nl

                          Comment


                            #88
                            Deze was inderdaad anders aan het einde 3 salvo`s in plaats van 1 de mines met blinkers waren minder en de kleuren leken ook minder intens dan de versie die op de winkeliers demo`s geschoten werd.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #89
                              Ik vond het een leuk potje, maar ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb, maar hem erbij kreeg(waarvoor nog dank overigens )Ik had hem zelf voor de cross van Marijn gezet en dat was op zich wel goed. Tempo van de cross lag hoger en zo zat er een goede opbouw in.
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                #90
                                Ik vond hem te slap! De kleuren zijn wel mooi, de mines die later invielen vielen wel behoorlijk tegen. Ook de finale was behoorlijk traag.

                                Comment

                                Working...
                                X