Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All at Once

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    All at Once

    Artikelnummer: 1567
    Artikelnaam: All at Once
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 475
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: All at once! Wat een chaos, 19 schoten in een keer de lucht in! De hele lucht kleurt goud. Perfect om jouw vuurwerkshow af te sluiten of om even flink de buurt te laten merken dat je er bent. De All At Once schiet 19 schoten die beginnen met een crackling mine waarna ze in de lucht tot een gouden regen uiteen knallen. Als finale volgt er dan nog knetter harde crackling.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €24,95
    Internetprijs 2014:€22,50



    Laatst aangepast door Nitraat12; 20 September 2014, 12:29.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Zeker een cake om te onthouden. Vind het alleen een beetje zonde 25 euro in een keer weg dus ik twijfel om hem te nemen.

    Comment


      #3
      Zeker een cake om in m'n achterhoofd te houden. Goed uitgevoerd met de crackling mine en het goud met crackling gecombineerd. En 19 shots is ook een perfect aantal voor all at once. Meer shots is overbodig en minder is net niet goed gevuld.

      Comment


        #4
        nee dit is mijn ding niet .
        voor al niet voor dat geld .
        oke wij weten nu wat hij doet maar wat is je een niets vermoedende klant bent ?
        juist dan voel je je behoorlijk in je zak gescheten .
        de winkelier moet wel duidelijk vertellen wat deze pot doet .
        want anders krijg je scheve gezichten .
        maar als je bijvoorbeeld van plan was om een show te schieten dan kan hij prima in een finale worden verwerkt .
        Laatst aangepast door magnolia; 20 September 2014, 15:37.
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #5
          Mooi product voor een specifieke doelgroep waar ik niet toe behoor. Magnolia had het in de voorgaande post niet beter kunnen verwoorden.

          Comment


            #6
            All at Once
            at Once
            Volgens mij kijkt Zena met bewondering naar de Katan producten. Alleen zijn ze vergeten om zelf een goede naam te bedenken.

            Heren of dames wees zelf iets creatiever.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door hans73 Bekijk bericht
              All at Once
              at Once
              Volgens mij kijkt Zena met bewondering naar de Katan producten. Alleen zijn ze vergeten om zelf een goede naam te bedenken.

              Heren of dames wees zelf iets creatiever.
              Wat boeit de naam van een cake nou weer? Zijn wel meerdere cake's van andere importeurs met eenzelfde naam...

              Comment


                #8
                Haha, denk je dat echt hans73? Jaren geleden waren er al At once producten, ver voor die van Katan. Het is een bepaalde range aan producten die hiermee aangeduid worden: alles ramt er in 1x uit. Dus ook Katan was niet bepaald creatief, het is gewoon een duidelijke benaming. Daarnaast maak ik mij er niet zo druk over of de klant dit wel verwacht: het overgrote deel van de bestellingen gaan tegenwoordig via het web waar bij het product een filmpje staat. En in de omschrijving staat heel duidelijk dat alles er in 1x uitramt.
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #9
                  Hier een filmpje van de Trophy

                  FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                  Comment


                    #10
                    gaaf hoor dat als je een opstelling maakt van 3x3 kan het echt een thema in een show zijn .
                    weet je als ik een show in elkaar mocht draaien het deze pot absoluut een rol gekregen .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #11
                      Helft van de prijs van dat ding van Marijn van een aantal jaar geleden, en dan nog met prachtige gouden crackling ook. Me like.

                      Comment


                        #12
                        Lekker vol en fel! Heerlijk product dat mij op de demo, voor zover te beoordelen viel, niet teleurgesteld heeft

                        Comment


                          #13
                          Hierbij mijn filmpje van deze cake gemaakt bij de Productdemo tijdens de ZENA Trophy 2014:

                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #14
                            2 halen en 1 betalen dan is ie intressant

                            Comment


                              #15
                              Hoeveel van deze apparaatjes zitten er in een kartonnetje? Mooi product !

                              Comment

                              Working...
                              X