Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crackling Wave

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Crackling Wave

    Artikelnummer: 1568
    Artikelnaam: Crackling Wave
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 36 schots
    Effectomschrijving: 36 shots crackling wave fanshape. Big golden wave crackling tail.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €35,00



    Laatst aangepast door bassie1978; 8 November 2013, 23:29.

    #2
    Iemand die weet waarom deze en meerdere specials niet op de zena nl site staan?
    Ik zeg BOEM .....!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door nemmie Bekijk bericht
      Iemand die weet waarom deze en meerdere specials niet op de zena nl site staan?
      Omdat ZENA die officieel nog niet heeft gelanceerd. Daarnaast zal ook niet elk verkooppunt ze verkopen, niet elke ZENA-dealer draait het volledige assortiment.
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #4
        Ben toch wel benieuwd naar een filmpje.. Zit in twijfel tussen deze en de crackling wave!

        Comment


          #5
          ehm, dit is de crackling wave? Dus twijfelen tussen crackling wave of crackling wave moet niet echt een moeilijke keuze zijn. ;-)
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Hahaha dat is inderdaad een lastige keuze, ik zou denk ik voor de crackling wave gaan

            Maar ik denk dat pyro-freak hier nog wel even op terug komt.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Hij zal de Golden Wave wel bedoelen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Hahaha dat is inderdaad een lastige keuze, ik zou denk ik voor de crackling wave gaan

                Maar ik denk dat pyro-freak hier nog wel even op terug komt.
                Bij deze kom ik er op terug! Ik bedoelde de secret wave van Rubro.. To much crackling in my head.. Haha!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                  Bij deze kom ik er op terug! Ik bedoelde de secret wave van Rubro.. To much crackling in my head.. Haha!
                  Dat is niet helemaal te vergelijken denk ik. Dit zijn namelijk alleen tails. Dus het is maar net wat je wilt.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                    Dat is niet helemaal te vergelijken denk ik. Dit zijn namelijk alleen tails. Dus het is maar net wat je wilt.
                    Ik had ondanks de beschrijving gehoopt op meer dan alleen tails.. Bedankt voor het wegnemen van mijn twijfel!

                    Comment


                      #11
                      Filmpje!!

                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        Wajoo! Deze is toch wel erg vet en uniek! Lekker origineel man. Prachtig voor in je show en/of prachtig om creatief mee te zijn. Een beetje pyrofreak kan hier lekker mee steppen ofzo. Kost in elk geval een stuk minder per schot dan de enkelschots mines/mortieren van Cafferata of Double Dutch, hoewel het kaliber natuurlijk ook een stuk kleiner is. Voor een euro per schot vind ik het in elk geval zeer prima staarten die mooi opstijgen.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #13
                          Ik vind persoonlijk de Golden Wave van Zena nog indrukwekkender!

                          Comment


                            #14
                            Ik had deze besteld voordat er een filmpje was. Heb er nu absoluut geen spijt van!
                            Deze gaat het erg mooi doen in de straat!

                            Comment


                              #15
                              Deze gister live gezien wat een topper is dit zeg!!
                              Zit aardige kracht achter deze tails en zijn mooi helder.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment

                              Working...
                              X