Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Dark Palm [Box] [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Wil dus gaan voor een zo'n rambak dit jaar maar twijfel tussen dezen en de Battle of vendetta (of een van de vele omlables).

    Iemand goed onderbouwd advies.

    Comment


      #62
      Blijft nog even de demo's afwachten denk ik. Vind Vendetta zelf iets vetter door die verschillende kleuren die er in zitten. Geeft nog net even wat meer chaos.

      Comment


        #63
        Vandaag de dummy gezien, wat een formaat. Dat verklaart de prijs inderdaad. Revolver xxl (omlabeling van Battle of vendetta) is al net zo bizar groot.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
          Vandaag de dummy gezien, wat een formaat. Dat verklaart de prijs inderdaad. Revolver xxl (omlabeling van Battle of vendetta) is al net zo bizar groot.
          Zag hem ook staan en had zoiets van WTF. Echt een enorme doos.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #65
            Net live gezien bij de demo van Rowy. Wat een geweldenaar dit. Veel geld voor de tijdsduur maar wel heel erg gaaf!!

            Comment


              #66
              Deze vanavond gezien in Lopik, zowel los als in de finale. Komt mooi en groot over, maar weer het compound verhaal waardoor niet alle drie de cakes gelijk liepen. De middelste cake was eerder klaar en eindigede dus met de twee zijkanten. Voor dit geld wil je dat het gewoon perfect uitgevoerd is en dat vind ik het zeker niet.

              Comment


                #67
                Ook gezien bij Rowy, ziek mooi blok. Wel snel maar mooi!
                Klapchi

                Comment


                  #68
                  4K Filmpje van vanavond bij Rowy



                  Ik zal hem niet aanschaffen. Te snel naar mijn mening. Ook de kwaliteit is niet perfect, wat ik wel verwacht voor deze prijs. De cakes beginnen niet tegelijk en eindigen al evenmin tegelijk.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #69
                    Wel intens ziek hoor!!

                    Comment


                      #70
                      Wel intens ziek hoor, hellevuur!!

                      Comment


                        #71
                        Hier zie je een dummy van deze bak (Foto gemaakt bij Meliora vuurwerk Middenmeer)

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	P_20171216_163438_vHDR_Auto[2589].jpg
Vertoningen:2
Grootte:167,6 KB
ID:	1564483

                        Comment


                          #72
                          Toffe bak hoor. De middelste begint wel iets eerder maar heel storend vind ik dat niet.

                          Comment


                            #73
                            Dit was een dikke bak gisteren! Leuk hoor hoe ze een keer meerdere cakes tegelijk laten gaan in een cakebox in plaats van cake om cake. Lekkere burst en mooie effecten. Je moet van het tempo houden, maar het oogt verder wel heel professioneel. Enig minpuntje was dat de middelste cake niet gelijk liep met de buitenste 2.

                            Comment


                              #74
                              Ik vond dit concept als finale toch wel geweldig hoor. Leuk idee van Lesli. De redwire willow versie heb ik nu t hoogst zitten

                              Comment


                                #75
                                Als finale cake is een show is hij wel dik hoor! maar voor de gewone consument denk ik niet, teveel geld voor een paar seconde.
                                075 zaantjee

                                Comment

                                Working...
                                X