Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Nr. 1 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Deze sloeg helemaal de plank mis. Was totaal niet wat ik er van had verwacht. Effect was niet zoals het was, knal was ook niet hard. Effecten waren daardoor klein en niet overtuigend. Nee, dit was hem niet voor mij!

    Comment


      #92
      Ben ik even blij dat ik deze toch niet had besteld

      Comment


        #93
        Twijfelde om hem in de losse verkoop nog mee te nemen gelukkig niet gedaan.Hopelijk herstellen ze hem weer in ere zitten niet te wachten op nog een massive.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #94
          Zo te lezen had ik ook een oude versie te pakken. En gelukkig maar, want wat een bak zeg, niet normaal! Geen cake om standalone te schieten wat mij betreft, gaat allemaal iets te snel. Voor een finale is hij dan weer uitermate geschikt!

          De distraxion was al heel goed qua burst en grootte, maar het verschil is redelijk duidelijk dacht ik zo:
          https://www.youtube.com/simansays

          Comment


            #95
            Ook 2x de 2016 versie hier. Heel verschil met de film hierboven zeg :(

            Comment


              #96
              Dit was toch wel de grootste tegenvaller van mijn collectie voor dit jaar. Had een rammer en de grootte van de boeketten viel echt tegen. Als ik het nieuwe productfilmpje 2016-2017 had gezien dan had ik 'm niet genomen. Nu besteld op eerdere ervaringen...

              Comment


                #97
                Waar zijn de nieuwe versie filmpjes ?

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                  Waar zijn de nieuwe versie filmpjes ?
                  check post 71
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                    check post 71
                    pff zonde zeg, wou deze dit jaar nemen.

                    Comment


                      Had er veel meer van verwacht maar is nu gewoon een slechter uitgewerkte massive. Was wel mooi maar valt flink tegen als je de productiefilm en straatfilms van 2015 hebt gezien.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
                        Had er veel meer van verwacht maar is nu gewoon een slechter uitgewerkte massive. Was wel mooi maar valt flink tegen als je de productiefilm en straatfilms van 2015 hebt gezien.

                        Ik heb de Zena Nr. 1 al 2 keer gehad en beide cakes gingen niet zoals te zien in jou video. Naar mijn mening lijkt de cake niet eens op de Massive... Gewoon een top bak die achter elkaar schiet en niet 1 voor 1.

                        Comment


                          Heb deze bij de buren zien voorbij komen maar was er niet onder de indruk van. Vond het eerder een tegenvaller.
                          Zal deze niet zo gauw zelf kopen.
                          The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                            check post 71
                            Zo zie je maar Kwin, blijkbaar was er toch de goeie cake geschoten op de Demo, in dit geval dus de 2016 versie van de Nr1. Ik snapte het ook al niet want zo moeilijk was de schietlijst niet.
                            Producten die voor en na de Nr1 geschoten werden zijn namelijk makkelijk herkenbaar.

                            Persoonlijk vind ik de 2015 versie veel gaver, had gehoopt die te zien op de Groenrijk demo.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                              Zo zie je maar Kwin, blijkbaar was er toch de goeie cake geschoten op de Demo, in dit geval dus de 2016 versie van de Nr1. Ik snapte het ook al niet want zo moeilijk was de schietlijst niet.
                              Producten die voor en na de Nr1 geschoten werden zijn namelijk makkelijk herkenbaar.

                              Persoonlijk vind ik de 2015 versie veel gaver, had gehoopt die te zien op de Groenrijk demo.
                              Ja inderdaad vond het ook al zo vreemd maar blijft zonde de 2015 is veel beter dan de nieuwe versie.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                2015 hier geschoten, heerlijke bak waarom moet men iets veranderen dat zo goed is. Ik had veel 19 shots bakken dus die lekkere salvo's waren een heerlijke afwisseling.

                                Comment

                                Working...
                                X